Co zrobić, żeby spalić kalorie, zadbać o sylwetkę, a przy okazji nie stracić zapału do wypełniania noworocznych postanowień już kilka dni po 1 stycznia? Odpowiedzi na te pytania wydaje się znaleźć sieć restauracji Chipotle, która rozpoczęła współpracę z dobrze znaną wszystkim biegaczom mobilną aplikacją Strava.
W zamian za pokonanie określonej odległości, finał zaplanowanego w terenie treningu może wypaść właśnie w jednej z siedzib restauracji Chipotle na terenie Nowego Jorku, Los Angeles, Chicago, Waszyngtonu, Denver albo Columbus, Ohio. Brzmi jak idealne zwieńczenie biegu czy intensywnego marszu? Z pewnością. Ale to nie wszystko!
Zobacz również
fot. Marketing Dive
Dla tych użytkowników, którzy ukończą biegowe lub marszowe wyzwania zawarte w aplikacji Strava, czekać będzie wyjątkowy posiłek (m.in. Lifestyle Bowl, którą można dopasować choćby do nawet najbardziej restrykcyjnych nawyków żywieniowych)
Akcja wystartowała 2 stycznia br. i zachęca użytkowników do regularnego, umiarkowanego wysiłku, który następie ma zostać nagrodzony. Wszyscy, którym uda się zarejestrować co najmniej 20 minut aktywności dwa razy w tygodniu w okresie od 15 do 28 stycznia będą mogli odebrać w restauracji bezpłatną porcję guacamole. Inną propozycją jest darmowy Lifestyle Bowl zamian za aktywność 12 stycznia (dzień, w którym najwięcej osób rezygnuje z wdrażania noworocznych postanowień), a także bezpłatne dostawy pomiędzy 15 a 31 stycznia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Chipotle bada rynek
Według badań przeprowadzonych na prośbę sieci restauracji w Ameryce, niemal 70 proc. biegaczy będących jednocześnie klientami marki z dużą dozą prawdopodobieństwa zakończyłoby trening wizytą w Chipotle i zjedzeniem jednego z dań oferowanych w karcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Już w poprzednich latach Chipotle oferowało swoim klientom różnorodne narzędzia mające zachęcić do aktywności fizycznej. Warto wspomnieć choćby specjalną nakładkę na Snapchat, dzięki której zyskiwało się dostęp do zestawu ćwiczeń medytacyjnych.
Zdjęcie główne: Facebook
PS Marka New Balance otworzyła pub, w którym przebiegnięte odległości wymienisz na piwo
New Balance otworzyło w Londynie swój pierwszy pub pod nazwą „The Runaway”, w którym klienci za piwo mogą zapłacić za pomocą przebiegniętych kilometrów.
PS2 Czipsy i kawior? Nowa współpraca wielkich marek efektem… viralu
Co może wyniknąć z internetowego viralu, który w zaledwie kilka chwil opanowuje wirtualną rzeczywistość? Jak się okazuje, na przykład wartościowa i ciekawa współpraca. Dokładnie taka jak ta pomiędzy markami Pringles i The Caviar Co.