Marketing nigdy nie był łatwym kawałkiem chleba. A wraz z szybkim rozwojem technologii, której ostatnim akcentem jest sztuczna inteligencja w postaci chociażby ChatGPT, tworzenie efektywnych reklam, perswazyjnych komunikatów czy docieranie do pożądanych grup docelowych, wcale nie stało się prostsze. Brzmi paradoksalnie, ale tak właśnie jest: na rynku działają dziesiątki (jeśli nie więcej) startupów, które proponują marketingowe wsparcie. Jak tu połapać się w ich ofercie i wychwycić te najbardziej skuteczne spółki?
I wtedy, na białym koniu, do sali wjeżdża „Martech Landscape 2024”. Razem z redakcją MamStartup.pl chcemy stworzyć opracowanie prezentujące najciekawsze technologiczne spółki działające w obszarze marketingu. Nasze opracowanie – pierwsze takie w polskim ekosystemie marketingu – ma pomóc w znalezieniu tych firm, które najlepiej wykorzystują nowe technologie do radzenia sobie z marketingowymi wyzwaniami.
Zobacz również
Jeśli prowadzicie martech i chcecie znaleźć się w takim zbiorczym opracowaniu, to macie ku temu okazję. Wystarczy do środy 31 stycznia br. wypełnić krótki, intuicyjny formularz zgłoszeniowy. Przeanalizujemy każdą nadesłaną ankietę. Chcemy bowiem, aby nasza publikacja była nie tylko pierwszym takim materiałem w Polsce. Zależy nam też na tym, aby była jak najdokładniej opracowanym raportem.
Zapraszamy founderów do wypełniania ankiet. A pozostałych zachęcamy do wypatrywania „Martech Landcape 2024” już wiosną.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce