Iga Świątek, liderka światowego rankingu tenisistek, która wyczynami na korcie już od kilku lat potwierdza swój talent i pracowitość, właśnie zyskała kolejnego istotnego partnera. Zespół LEGO Polska ogłosił Świątek oficjalną ambasadorką marki.
– Iga jest inspiracją dla milionów ludzi na całym świecie i stanowi wzór do naśladowania dla dzieci, nastolatków, ale także dorosłych. Ze swoją niezłomną, sportową determinacją, połączoną z kreatywnością, otwartą głową i wrodzoną skromnością, Iga uosabia wartości marki LEGO, które od zawsze staramy się przekazać najmłodszym pokoleniom. To, co bardzo cenimy w podejściu Igi do budowania z klocków to fakt, że jest to nie tylko hobby, ale także ważny elementem ćwiczenia uważności, umiejętności niezbędnej przed ważnymi meczami. To szczególnie ważne dla młodych umysłów, które coraz częściej są przebodźcowane szkołą, zajęciami pozalekcyjnymi czy mediami społecznościowymi, pozostawiając im niewiele czasu na swobodną zabawę – skomentował Maciej Seliński, dyrektor generalny na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w Grupie LEGO.
Zobacz również
Źródło: X
Tenisistka skomentowała doniesienia o swojej najnowszej współpracy poprzez platformy społecznościowe i przyznała, że klocki towarzyszą jej od dziecka – wtedy pozwalały jej rozwijać wyobraźnie, a dziś, kiedy jest już dorosła, pomagają w rozładowaniu stresu związanego z rozgrywkami i przynajmniej chwilowe zapomnienie o obciążającej presji.
– Klocki LEGO towarzyszą mi od dzieciństwa, a budowanie kolejnych zestawów i potem rozbieranie ich i tworzenie konstrukcji na bazie wyobraźni pozostało moją pasją do dziś. Cenię sobie ten sposób spędzania czasu pomiędzy turniejami, ale też poszczególnymi meczami, za możliwość oderwania głowy od stresu i presji, jakie na mnie spoczywają. Cieszę się, że Grupa LEGO zaproponowała mi takie wyróżnienie, jak tytuł ambasadorki LEGO, ponieważ wierzę, że wspólnie będziemy mogli inspirować zarówno rodziców, jak i kolejne pokolenia budowniczych świata do rozbudzania swojego potencjału – przyznaje Iga.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W 2024 roku Polkę czeka mnóstwo wyzwań – już niebawem zobaczymy ją w rywalizacji turniejowej w Australian Open, a w lipcu wyruszy do Paryża i rozpocznie walkę o medal XXXIII Igrzysk Olimpijskich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Fot. materiały prasowe
PS Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu
Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.
PS2 Iga Świątek dołącza do Team Visa jako nowa globalna ambasadorka marki
Dołączenie Igi Świątek do Team Visa wpisuje się w długofalowe zaangażowanie organizacji we wspieranie najbardziej inspirujących sportowców na świecie podczas rozgrywek i poza nimi.