W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” stworzono wirtualną mapę Poznania, a zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Cel to zdobycie największej liczby porozmieszczanych na mapie żappsów, w jak najkrótszym czasie.
– Mając na uwadze światowe trendy i rosnące znaczenie gamingu jako kanału do komunikacji z klientami, obecność Żabki w świecie Fortnite to nie przypadek. Dziś platforma skupia wokół siebie niemal 400 milionów graczy na całym świecie, jest tam obecnych wiele kultowych marek, które swoje produkty kierują do młodego pokolenia. Nas w związku z tym też tam nie mogło zabraknąć – podkreśla Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.
Zobacz również
fot. Materiały prasowe Żabka Polska
Rywalizuj i poznaj poznańskie legendy
Aby wziąć udział w rozgrywce, wystarczy podjąć się wyzwań przygotowanych w doświadczeniu edukacyjnym „Story Hunt: Poznań”. Należy pomóc w odnalezieniu jednego z dwóch koziołków po tym, jak ten zgubił się w tłumie turystów odwiedzających miasto. Zwierzęta znane są z lokalnej legendy, a w grze zawodnik napotka też na wiele innych zadań, które przybliżą mu regionalny przysmak — rogala świętomarcińskiego, postać pierwszego króla Polski i złego kucharza Bartłomieja. Jedno z nich związane będzie z Żabką, a przekaże je Żabu, czyli wirtualny bohater znany z gry dostępnej w aplikacji Żappka.
Wyzwanie oparte jest na emocjonującym wyścigu ulicami wirtualnego Poznania – miasta, w którym ponad 25 lat temu powstała jedna z największych sieci sklepów typu convenience. Na trasie pogoni, poza urokliwymi kamienicami oraz sklepami wzorowanymi na sklepach Żabki z realnego świata, zawodnik spotka też osoby starające się pokrzyżować jego plany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Realizacja została przygotowana przez Realtime Squad, czyli studio wywodzące się ze stolicy Wielkopolski i specjalizujące się w tworzeniu map i wyzwań dla Fortnite.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Materiały prasowe Żabka Polska
Komunikacja w parze z nowymi technologiami
Umiejscowienie Żabki w Fortnite to nie jedyny przykład silnego zaangażowania nowych technologii w działalności komunikacyjnej firmy. Tylko w ciągu kilku ostatnich miesięcy miłośnicy wirtualnych rozgrywek otrzymali szansę zmierzenia się w konkurencjach, które czekają na nich w grze Żabu, dostępnej w aplikacji Żappka. Do wyboru jest też gra edukacyjna „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox.
PS Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię”
Zgodnie z zapowiedzią, Nike wkroczyło na platformę Fortnite. Marka stworzyła własną wyspę „Airphoria”. Użytkownicy mogą zdobyć specjalne produkty dla swoich awatarów, wziąć udział w grze, a nawet otrzymać darmowy plecak.
PS2 Na zakupy w rytmie muzyki. Spotify i Żabka proponują wspólną akcję
Słuchasz muzyki często? A może po prostu nie wyobrażasz sobie bez niej wykonywania codziennych czynności? Z takiego założenia zdaje się wychodzić sieć sklepów Żabka, która proponuje klientom dostęp do serwisu Spotify w wersji premium. Jest jednak kilka warunków.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Żabka Polska