Szkoła Marketingu Interaktywnego trafiła na stałe do kalendarza szkoleniowego SKM SAR ze względu na niezwykle dynamicznie rozwijający się popyt na usługi w zakresie Digital/Interactive. Działy marketingu coraz bardziej dostrzegają, że aby skuteczniej trafiać do konsumentów potrzebują rozwijania strategii komunikacyjnych także pod kątem nowych technologii, co ma swoje odzwierciedlenie w programie kursu. SMI charakteryzuje się również przywiązywaniem dużej uwagi do najlepszych i najświeższych case’ów, umożliwiając kursantom spotkania i rozmowę z ich autorami. Całość ma inspirować i skłaniać do wspólnych poszukiwań nowych, nie zawsze skomplikowanych rozwiązań, będących realnym wsparciem przy rozwijaniu biznesu.
SMI dedykowana jest osobom mającym już doświadczenie w branży komunikacyjnej, którzy chcą także rozwijać swoje kompetencje w zakresie Digital/Interactive.. Sam kurs będzie podzielony na dziewięć 4-godzinnych bloków, które będą odbywać się co tydzień, w czwartki, w godzinach 15:00-19:00 w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowe SAR przy ul. Czerskiej 8/10. Pierwsze zajęcia są zaplanowane na 3 kwietnia.
Zobacz również
Prowadzący zajęcia w SMI to grupa specjalistów reprezentujących zarówno środowisko agencyjne, klienckie, jak i osoby związane z jednostkami naukowymi i badawczymi. Ze względu na fakt, że już w I edycji SMI udało się stworzyć zespół wybitnych ekspertów, którzy zostali bardzo dobrze przyjęci przez kursantów, organizatorzy zdecydowali się oprzeć II edycję Szkoły o ten sam skład wykładowców. Ponadto sam kurs zostanie udoskonalony poprzez wprowadzenie nowych modułów i zaproszenie nowych prowadzących.
– Cieszymy się, że trochę eksperymentalna I edycja została tak dobrze przyjęta, że SMI, obok tak dobrze znanych kursów jak SSM, na stałe trafiła do oferty szkoleniowej SAR. Świadczy o tym również fakt, że najprawdopodobniej jeszcze w tym roku będziemy mogli mówić o III edycji SMI. Wyróżnikiem tego cyklu szkoleń jest jego intensywność oraz to, że kursanci w ramach pracy zaliczeniowej muszą wykorzystać zdobytą wiedzę do stworzenia własnego case’u. Jesteśmy przekonani, że umiejętność wykorzystywania umiejętności i wiedzy zdobytych podczas nauki w praktycznym aspekcie pracy w branży reklamowej jest wyjątkowo istotne w rozwoju osobistym i kompetencji – skomentował Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Z pełnym programem, harmonogramem zajęć oraz pozostałymi informacjami na temat II edycji SMI będzie można zapoznać się pod adresem: smi.edu.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing