WebTalk to istniejąca od 2012 roku polska, niezależna agencja digitalowa, którą zarządza jej założyciel Michał Dunin. Zespół liczy 100 specjalistów i obsługuje ponad 40 stałych klientów w Polsce, CEE i Centralnej Azji. Teraz firma staje się kluczową częścią strategii rozwoju sieci Wondrlab, jednocześnie zyskując dostęp do technologii i produktów, takich jak Hector, Wisr, Opportune, Neon Digital, czy Cymetrix oraz unikalnych na skalę Europy zasobów.
Jarek Ziębiński może się pochwalić ponad trzema dekadami doświadczenia w marketingu, mediach i reklamie. Karierę budował, obejmując kluczowe role w Leo Burnet i Publicis One w Publicis Groupe.
Zobacz również
Wondrlab, azjatycki lider w sektorze MarTech, wybiera WebTalk na swoje europejskie centrum operacji. To decyzja wynikająca z podzielanej przez obie organizacje wizji i ambicji, oraz chęci kształtowania przyszłości branży w Europie. Na czele Wondrlab stoi Saurabh Varma, zdobywający doświadczenie w wielu agencjach Azji Połudiowej.
Wondrlab i WebTalk – wspólna wizja i globalne ambicje
Każda z firm wnosi do tej współpracy coś unikalnego. WebTalk daje klientom oraz pracownikom możliwość korzystania z innowacji, oraz unikalnego know-how. Z kolei dla Wondrlab, dołączenie polskiej spółki do grupy nie tylko zwiększa zasięg działania sieci, ale także ustanawia Polskę w pozycji kluczowego hubu dla jej europejskiej strategii. W ramach nowej struktury rolą WebTalk będzie zapewnienie pełnej i płynnej integracji technologii Wondrlab z usługami świadczonymi dla klientów w Europie.
Zdjęcie główne: materiały prasowe WebTalk
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing