Stworzony na potrzeby kampanii wirtualny świat zawiera autorskie materiały olimpijczyków, sportowe relacje przygotowywane przez ambasadorów marki, ciekawostki techniczne oraz związane z nimi pytania i gry. Koncepcję aplikacji oraz kreację przygotowała agencja Cheil Polska.
Twoja Misja Soczi to platforma na portalu Facebook, która pozwoli spojrzeć na Igrzyska Olimpijskie innym okiem i wziąć udział w konkursie o Samsung GALAXY Note3.
Zobacz również
Zbudowanie kampanii w oparciu o social media miało na celu dotarcie do osób młodych, aktywnych w mediach społecznościowych, których zainteresowanie standardowymi telewizyjnymi relacjami z Igrzysk Olimpijskich jest znikome. Aby przykuć ich uwagę, w aplikacji i na profilu Facebook Telefony Samsung przez okres 4 tygodni publikowane będą zakulisowe zdjęcia, filmy czy pamiętnikowe wrażenia na bieżąco dostarczane przez sportowców z Samsung GALAXY Team oraz grupę finalistów konkursu Samsung Mobilers. Kampania wspiera również komunikację flagowego smartfona firmy Samsung – GALAXY Note 3.
Zadaniem uczestników konkursu Twoja Misja Soczi będzie odpowiedź na szereg pytań związanych z publikowanymi informacjami oraz gra w dodawane cotygodniowo gry konkursowe. Dla zwycięzców przewidziane zostały nagrody tygodnia – polary, kamizelki zimowe, komplet czapki i komina oraz nagroda główna w postaci Samsung GALAXY Note 3. Konkursową aplikację wspiera kampania reklamowa na portalu Facebook oraz na portalach internetowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce