Opanowanie nadmiaru zadań ułatwia mu prosta w obsłudze aplikacja mobilna eurobanku – najlepsza w Polsce wg rankingu „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”.
Typowy rodzinny poranek
Zobacz również
Mając tak liczną rodzinę jak bohater reklamy eurobanku, każdego dnia trzeba radzić sobie z wieloma czynnościami naraz. Wyzwaniem jest zapanowanie nad posiłkiem swoich dzieci, co jak się okazuje Tata ma opanowane do perfekcji. Mężnie stawia czoła zadaniom rodzica, w czym pomaga mu również aplikacja mobilna eurobanku. Jednocześnie opłaca rachunki za przedszkole, za gaz, sprawdza stan konta i to zanim obudzi się żona. W reklamie Adamczykowi – znanej już twarzy eurobanku – partneruje Sonia Bohosiewicz jako mama licznej rodzinki.
Aplikacja na każde warunki
Kampania zwraca uwagę na intuicyjność i łatwość korzystania z aplikacji mobilnej eurobanku. Operacje na koncie można wykonywać tak szybko i prosto, że nie trzeba odrywać się od innych czynności. Sprawia to, że korzystanie z konta eurobanku w telefonie sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach. Intuicyjność i użyteczność eurobank mobile zostały docenione wygraną w rankingu „Kieszonkowych aplikacji bankowych 2013” z dnia 5.11.2013 r., zrealizowanym przez firmę Symetria.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Mobilni wygrywają
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Teraz każdy może sprawdzić w jak prosty i szybki sposób korzystać z aplikacji eurobank mobile. W ramach kampanii, na stronie www.eurobankmobilnie.pl/, przygotowany został konkurs, polegający na wykonywaniu przelewów na ekranie widniejącego na stronie smartfona, w jak najkrótszym czasie. W ustaleniu wartości przelewu pomoże udzielenie poprawnych odpowiedzi na 3 pytania quizowe. Konkurs potrwa od 3.02.2014 do 4.03.2014.
Media
Kampania „konto z najlepszą aplikacją mobilną” eurobanku obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), kampanie OOH – w komunikacji miejskiej w największych miastach Polski, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Specjalna wersja spotu reklamowego będzie wyświetlana również w kinach. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom. Kampania potrwa do 4.03.2014.
Spot TV:
Spot w wersji kinowej: