9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową

9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową
„Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć" - słyszymy w kampanii marki Żubr. Działaniom reklamowym towarzyszy spot reklamowy zapraszający widzów do królestwa żubra.
O autorze
1 min czytania 2024-02-05

Wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa szybkie Żubry”. Towarzysząca jej loteria potrwa do 31 lipca 2024 r., a do wygrania jest 8 milionów piw. By spełnić warunki promocji „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wystarczy kupić piwo Żubr ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu. W ten sposób zyskujemy szansę wygrania dwóch kolejnych. Limitowane puszki i butelki są już dostępne w szerokiej dystrybucji.

fot. Materiały prasowe Żubr

Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Aby odebrać nagrodę do 31 sierpnia br., należy zachować dowód zakupu, a adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie www. zubr.pl/dwa-szybkie.

– Żubr zna oczekiwania swoich konsumentów, dlatego już 9. raz wraca ze znaną i lubianą zabawą. Pod kapslem lub zawleczką, oprócz dreszczyku emocji, kryje się również szansa na wygranie dwóch kolejnych piw — komentuje Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Instagram

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do królestwa żubra, w którym radosny ich galop wzbudza uwagę najmniejszych mieszkańców puszczy. Nawet para kretów wychyla się z podziemnych korytarzy, by zobaczyć dwa szybkie żubry.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania reklamowe są realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży. Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: materiały prasowe Żubr