Zakres obowiązków agencji obejmuje koordynację i realizację działań w mediach społecznościowych dla marek KLM Polska oraz Air France. Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za działania na Facebooku, w tym za prowadzenie komunikacji na fan page KLM Polska oraz komunikację z fanami z Polski na globalnym fan page Air France. Zadaniem agencji jest także prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line. Think Kong zajmie się także koordynowaniem współpracy z blogerami w imieniu obu marek.
Agencja współpracuje bezpośrednio zarówno z polskim oddziałem, jak i z centralą odpowiadającą za działania w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska, a jego realizacją zajmuje się zespół konsultantów social media, w tym Kinga Nurska jako konsultant prowadzący.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2014 r.