Kampania Unimil Max Love i Jakdojade: „Dłuższe połączenie” na Walentynki

Kampania Unimil Max Love i Jakdojade: „Dłuższe połączenie” na Walentynki
Ruszyła walentynkowa kampania „Dłuższe połączenie”, promująca prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w popularnej aplikacji mobilnej Jakdojade.
O autorze
1 min czytania 2024-02-09

fot. Materiały prasowe Unimil x Jakdojade

Dłuższy czas trwania stosunku jest źródłem nie tylko fizycznej, ale też emocjonalnej satysfakcji dla partnerów. Przekłada się w pozytywny sposób na szansę zniwelowania tzw. orgasm gap (różnicy w częstości osiągania orgazmu między partnerami) i wzmocnienie więzi w związku. Na tę potrzebę odpowiadają wzbogacone o środek nawilżający z dodatkiem lidokainy (pomagającej kontrolować moment wytrysku i wydłużać czas podniecenia seksualnego u mężczyzn) prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.

Co łączy komunikację miejską i miłość?

Aplikacja Jakdojade – najpopularniejszy polski planer podróży komunikacją publiczną i międzymiastową – pozwala z kolei na znalezienie najkrótszego lub optymalnego połączenia komunikacyjnego.

fot. Materiały prasowe Unimil x Jakdojade

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Dłuższe połączenie” wykorzystuje ten touchpoint i jego mechanikę w niestandardowy sposób. Bawi się słowem i wybija konsumentów z monotonii codziennego korzystania z aplikacji, zaskakując w niespodziewanych okolicznościach. Działania kampanijnie obejmują m.in. pojawienie się niestandardowego „buttona” w opcjach wyboru podróży czy spersonalizowane kreacje wykorzystujące parametry trasy użytkownika. Ideę dopełnia mechanizm generowania połączenia z punktu docelowego do najbliższego punktu sprzedaży promowanego produktu w sieci Rossmann.

Więcej o Unimil Max Love Time Control i podróży do niego na stronie akcji. Działania promocyjne potrwają do 14 lutego 2024 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiały prasowe Unimil x Jakdojade

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się