fot. Materiały prasowe Unimil x Jakdojade
Dłuższy czas trwania stosunku jest źródłem nie tylko fizycznej, ale też emocjonalnej satysfakcji dla partnerów. Przekłada się w pozytywny sposób na szansę zniwelowania tzw. orgasm gap (różnicy w częstości osiągania orgazmu między partnerami) i wzmocnienie więzi w związku. Na tę potrzebę odpowiadają wzbogacone o środek nawilżający z dodatkiem lidokainy (pomagającej kontrolować moment wytrysku i wydłużać czas podniecenia seksualnego u mężczyzn) prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.
Zobacz również
Co łączy komunikację miejską i miłość?
Aplikacja Jakdojade – najpopularniejszy polski planer podróży komunikacją publiczną i międzymiastową – pozwala z kolei na znalezienie najkrótszego lub optymalnego połączenia komunikacyjnego.
fot. Materiały prasowe Unimil x Jakdojade
Kampania „Dłuższe połączenie” wykorzystuje ten touchpoint i jego mechanikę w niestandardowy sposób. Bawi się słowem i wybija konsumentów z monotonii codziennego korzystania z aplikacji, zaskakując w niespodziewanych okolicznościach. Działania kampanijnie obejmują m.in. pojawienie się niestandardowego „buttona” w opcjach wyboru podróży czy spersonalizowane kreacje wykorzystujące parametry trasy użytkownika. Ideę dopełnia mechanizm generowania połączenia z punktu docelowego do najbliższego punktu sprzedaży promowanego produktu w sieci Rossmann.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej o Unimil Max Love Time Control i podróży do niego na stronie akcji. Działania promocyjne potrwają do 14 lutego 2024 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: materiały prasowe Unimil x Jakdojade