To przełomowe partnerstwo ma na celu wzmocnienie pozycji następnego pokolenia młodych kobiet w sportach motorowych i jest kontynuacją misji Charlotte, polegającej na uwolnieniu magii wynikającej z pewności siebie i urzeczywistnienia marzeń.
Akademia F1 to nowy, ambitny projekt Formuły 1, mający na celu rozwój i przygotowanie kobiet-kierowców do przejścia na wyższy poziom rywalizacji.
Zobacz również
fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury
Charlotte Tilbury chce dać kobietom siłę
W ramach F1 Academy, kobiety-kierowcy otrzymują wsparcie w budowaniu kariery oraz zyskują możliwość opowiadania o swoich osiągnięciach i talentach, tak aby szersza publiczność mogła dowiedzieć się o możliwościach, jakie motosport oferuje kobietom.
Obecnie 40 proc. fanów F1 to kobiety, co daje łączną oglądalność sezonu 2022 na poziomie ponad 1,5 miliarda.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jako założycielka jestem podekscytowana faktem, że jesteśmy pierwszą marką kosmetyczną, która wspiera wpływowych kierowców poprzez naszą współpracę z Akademią F1. Z dumą stoimy za niesamowitymi młodymi kobietami, robiącymi furorę w dynamicznym świecie Formuły 1 – mówi Charlotte Tilbury, prezes, CCO i założycielka marki.
Tilbury przekonuje, że najnowsza współpraca ma na celu szerzenie koncepcji „Odważ się o tym marzyć” i zaznacza, że każdy z nas może wpływać na własne przeznaczenie.
„Stwórz swoje przeznaczenie”
W ramach akcji, jeden z samochodów wyścigowych F1 zostanie przemalowany na kolory tożsame z marką Charlotte Tilbury, logo i hasłem: „Stwórz swoje przeznaczenie” (org. „Makeup Your Destiny”).
fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury
W sezonie 2024, Charlotte Tilbury chce podnosić świadomość na temat piętnastu inspirujących młodych kierowczyń F1 Academy, w wieku od 16 do 25 lat. Bolid marki poprowadzi 18-letnia Lola Lovinfosse, pochodząca z Francji i ścigająca się od 2018 roku.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Charlotte Tilbury