Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Charlotte Tilbury pierwszą kobiecą marką beauty sponsorująca Akademię F1

Charlotte Tilbury pierwszą kobiecą marką beauty sponsorująca Akademię F1
Firma Charlotte Tilbury ogłasza, że po raz pierwszy w historii została globalnym sponsorem sportu. Jednocześnie staje się pierwszą marką kosmetyczną i założoną przez kobiety, która sponsoruje Akademię F1.
O autorze
1 min czytania 2024-02-16

To przełomowe partnerstwo ma na celu wzmocnienie pozycji następnego pokolenia młodych kobiet w sportach motorowych i jest kontynuacją misji Charlotte, polegającej na uwolnieniu magii wynikającej z pewności siebie i urzeczywistnienia marzeń.

Akademia F1 to nowy, ambitny projekt Formuły 1, mający na celu rozwój i przygotowanie kobiet-kierowców do przejścia na wyższy poziom rywalizacji.

fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury

Charlotte Tilbury chce dać kobietom siłę

W ramach F1 Academy, kobiety-kierowcy otrzymują wsparcie w budowaniu kariery oraz zyskują możliwość opowiadania o swoich osiągnięciach i talentach, tak aby szersza publiczność mogła dowiedzieć się o możliwościach, jakie motosport oferuje kobietom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie 40 proc. fanów F1 to kobiety, co daje łączną oglądalność sezonu 2022 na poziomie ponad 1,5 miliarda.

fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jako założycielka jestem podekscytowana faktem, że jesteśmy pierwszą marką kosmetyczną, która wspiera wpływowych kierowców poprzez naszą współpracę z Akademią F1. Z dumą stoimy za niesamowitymi młodymi kobietami, robiącymi furorę w dynamicznym świecie Formuły 1 – mówi Charlotte Tilbury, prezes, CCO i założycielka marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tilbury przekonuje, że najnowsza współpraca ma na celu szerzenie koncepcji „Odważ się o tym marzyć” i zaznacza, że każdy z nas może wpływać na własne przeznaczenie.

„Stwórz swoje przeznaczenie”

W ramach akcji, jeden z samochodów wyścigowych F1 zostanie przemalowany na kolory tożsame z marką Charlotte Tilbury, logo i hasłem: „Stwórz swoje przeznaczenie” (org. „Makeup Your Destiny”).

fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury

W sezonie 2024, Charlotte Tilbury chce podnosić świadomość na temat piętnastu inspirujących młodych kierowczyń F1 Academy, w wieku od 16 do 25 lat. Bolid marki poprowadzi 18-letnia Lola Lovinfosse, pochodząca z Francji i ścigająca się od 2018 roku.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Charlotte Tilbury