Charlotte Tilbury pierwszą kobiecą marką beauty sponsorująca Akademię F1

Charlotte Tilbury pierwszą kobiecą marką beauty sponsorująca Akademię F1
Firma Charlotte Tilbury ogłasza, że po raz pierwszy w historii została globalnym sponsorem sportu. Jednocześnie staje się pierwszą marką kosmetyczną i założoną przez kobiety, która sponsoruje Akademię F1.
O autorze
1 min czytania 2024-02-16

To przełomowe partnerstwo ma na celu wzmocnienie pozycji następnego pokolenia młodych kobiet w sportach motorowych i jest kontynuacją misji Charlotte, polegającej na uwolnieniu magii wynikającej z pewności siebie i urzeczywistnienia marzeń.

Akademia F1 to nowy, ambitny projekt Formuły 1, mający na celu rozwój i przygotowanie kobiet-kierowców do przejścia na wyższy poziom rywalizacji.

fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury

Charlotte Tilbury chce dać kobietom siłę

W ramach F1 Academy, kobiety-kierowcy otrzymują wsparcie w budowaniu kariery oraz zyskują możliwość opowiadania o swoich osiągnięciach i talentach, tak aby szersza publiczność mogła dowiedzieć się o możliwościach, jakie motosport oferuje kobietom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie 40 proc. fanów F1 to kobiety, co daje łączną oglądalność sezonu 2022 na poziomie ponad 1,5 miliarda.

fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jako założycielka jestem podekscytowana faktem, że jesteśmy pierwszą marką kosmetyczną, która wspiera wpływowych kierowców poprzez naszą współpracę z Akademią F1. Z dumą stoimy za niesamowitymi młodymi kobietami, robiącymi furorę w dynamicznym świecie Formuły 1 – mówi Charlotte Tilbury, prezes, CCO i założycielka marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tilbury przekonuje, że najnowsza współpraca ma na celu szerzenie koncepcji „Odważ się o tym marzyć” i zaznacza, że każdy z nas może wpływać na własne przeznaczenie.

„Stwórz swoje przeznaczenie”

W ramach akcji, jeden z samochodów wyścigowych F1 zostanie przemalowany na kolory tożsame z marką Charlotte Tilbury, logo i hasłem: „Stwórz swoje przeznaczenie” (org. „Makeup Your Destiny”).

fot. materiały prasowe Charlotte Tilbury

W sezonie 2024, Charlotte Tilbury chce podnosić świadomość na temat piętnastu inspirujących młodych kierowczyń F1 Academy, w wieku od 16 do 25 lat. Bolid marki poprowadzi 18-letnia Lola Lovinfosse, pochodząca z Francji i ścigająca się od 2018 roku.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Charlotte Tilbury