Całość działań zostanie wzmocniona kampanią display oraz kreacjami BTL. Projekt realizowany jest w ramach wygranego przetargu.
Działania OS3 objęły realizację strategii opartej na stworzeniu brand essence, nazwy, claimu i logotypu marki. Koncept został oparty na przejrzystym wizerunku, odwołującym się do najnowszych trendów. Kolejnym krokiem było zbudowanie strony produktowej www.myLime.pl, całkowicie poświęconej szerokiej ofercie produktowej producenta. Zawiera ona informacje praktyczne o produkcie i o punktach sprzedaży na terenie kraju, jednocześnie stanowiąc źródło danych kontaktowych dla franczyzobiorców.
Zobacz również
Agencja odpowiada również za kompleksową realizację e-sklepu dostępnego pod adresem www.mylime.pl/e-sklep. Prace nad projektem objęły przygotowanie architektury informacji, strategię działań oraz mechanizmy zakupowe. Sklep został zintegrowany ze stroną internetową poprzez systemem zamówień ERP klienta oraz z platformą programu lojalnościowego, pozwalającego na zbieranie punktów zarówno za zakupy online, jak i w tradycyjnej dystrybucji produktów. Zebrane punkty będzie można wykorzystywać w obrębie sklepu internetowego, obniżając wartość zamówienia. Platforma zakupowa posiada standardowe funkcjonalności: logowanie, wybór produktów i terminu dostawy, realizację zakupu, korzystanie z promocji i przeglądanie historii zakupionych produktów.
OS3 przygotowała dla produktów marki Lime opakowania dla każdej z typów i smaków pozycji z oferty (e-papierosy, e-papierosy low end, liquidy, e-papierosy jednorazowe). W porównaniu do konkurencyjnych produktów ich stylistyka charakteryzuje się minimalizmem i jasną kompozycją.
Ponadto projekt został wsparty działaniami WoMM, za które odpowiada agencja Faster and Better (OS3 Group).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lime oferuje różnorodność produktów z czterech stron świata, tym samym dając szeroką możliwość wyboru. W swojej ofercie posiada 28 smaków liquidów, e-papierosy w 6 wariantach kolorystycznych oraz kompletne zestawy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing