Hellmann’s podąża za obowiązującymi na rynku trendami i odpowiada na potrzeby konsumentów, więc już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się słoiki w nowych rozmiarach: 340 ml oraz 500 ml. Będą one opatrzone odmienioną etykietą nawiązującą do nowej strategii promocji.
Zobacz również
Pod charakterystycznym logiem z niebieską kokardą wprowadzoną w 1913 r. przez Richarda Hellmanna pojawi się napis „wyjątkowo kremowy” nawiązujący do hasła marki oraz znaczek informujący o tym, że produkt nie zawiera konserwantów. Wysoką jakość składników majonezu podkreśli grafika rozbitych na pół jajek, wraz z doprecyzowaniem „z wolnego wybiegu”. Ponadto na odwrocie opakowania będzie można przeczytać, że olej użyty w procesie produkcji pochodzi ze zrównoważonych upraw, a majonez jest źródłem kwasów tłuszczowych Omega 3.
Hellmann’s stawia na kanapki
Według badań przeprowadzonych przez IPSOS, na polskich stołach królują kanapki. Na śniadanie, przekąskę, szybki lunch do pracy czy kolację – aż 97% Polaków nie wyobraża sobie bez nich dnia. Dlatego jednym z kluczowych elementów nowej strategii promocyjnej marki będzie inspirowanie konsumentów i dostarczanie im pomysłów na doskonałe kanapki urozmaicone smakiem kultowego, kremowego majonezu.
O nowej kampanii
Powyższym działaniom towarzyszy nowa koncepcja komunikacyjna. Jej główny przekaz opiera się na podkreśleniu bogatego, wyjątkowo kremowego smaku, tak cenionego przez konsumentów. Zostało to wyrażone w haśle kampanii: „Bogaty smak, wyjątkowo kremowy. Od 1913 roku”. W ten sposób została też podkreślona długoletnia historia marki, bo dzisiejszy, doskonały smak majonezów Hellmann’s to wynik ponad 110-letniej pracy nad jego recepturą.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
O działaniach marki Hellmann’s stanie się głośno dzięki kampanii m.in. w telewizji i Internecie. Nową komunikację będą wspierały także aktywności PR
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: przepisy.pl/hellmanns