Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”

Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
Na antenie Telewizji Polsat rusza 22. edycja programu „Nasz Nowy Dom”. Bricomarché, sieć supermarketów typu „dom i ogród”, ponownie włącza się we współpracę. Jako główny sponsor programu marka wesprze kolejne rodziny potrzebujące poprawy warunków mieszkaniowych.
O autorze
1 min czytania 2024-03-07

W wiosennej edycji programu „Nasz Nowy Dom” widzowie poznają Bricomarché w kilku odsłonach, m.in. jako sieć oferującą wszelkie potrzebne produkty do remontu, dekoracji wnętrz i do ogrodu, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.

W nadchodzącym sezonie ekipa remontowa pod wodzą Elżbiety Romanowskiej, aktorki filmowej i telewizyjnej, skorzysta z oferty sieci, kompletując niezbędne artykuły do przeprowadzenia prac remontowych i wykończeniowych i korzystając przy tym z fachowej obsługi załogi sklepów. W nowych odcinkach poznamy historie wielu rodzin potrzebujących natychmiastowego wsparcia i poprawy warunków mieszkaniowych.

Wspieranie lokalnych społeczności wpisuje się w kluczowe wartości Bricomarché. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez lokalne inicjatywy właścicieli poszczególnych sklepów, jak i ogólnopolskie działania prowadzone przez fundację Grupy Muszkieterów.

– Cieszymy się, że po raz kolejny wspólnie z telewizją Polsat będziemy wspierać potrzebujące rodziny. „Nasz Nowy Dom” to program spełniający ważną misję społeczną, bliską kluczowym wartościom Bricomarché. Mamy nadzieję, że niosąc tę misję i wykorzystując naszą ofertę, wspólnie przyczynimy się do poprawy jakości życia i zainspirujemy innych do pomagania — poinformowała Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe Bricomarché

Słuchaj podcastu NowyMarketing