– Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
Nowe spoty Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS można od początku marca oglądać w telewizji, a także w internecie, w tym w serwisach VOD. Spoty i towarzyszące im bilbordy telewizyjne promują „Loterię Spłacamy Twój kredyt” i ofertę kredytową Grupy BPS.
Zobacz również
– Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki, w którym jesteśmy sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego bilbordu sponsorskiego, zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu: w jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu; zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym, wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych – dodaje Robert Szymański.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Banku Spółdzielczego Grupy BPS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]