Internetowa platforma ogłoszeniowa OLX zaprezentowała najnowszą kampanię reklamową z udziałem aktora — Bartłomieja Topy.
W kampanii artysta w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest „OLXowanie” – czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. Reklama promuje nie tylko markę, ale również aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX.
Zobacz również
fot. olx.media.pl
– Tone of voice marki OLX pozwala z dystansem mówić nawet o tak kluczowych dla naszej platformy usługach, jak Przesyłki OLX, które cieszą się coraz większą popularnością – mówi Paweł Klapiński, marketing specialist OLX.
Kampania reklamowa OLX potrwa do końca marca 2024 roku, a dłuższemu filmowi reklamowemu towarzyszą krótsze formy, dystrybuowane w mediach społecznościowych marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– To inicjatywa wpisana w strategię marki, jest częścią szerszych działań mających na celu promocję usługi Przesyłki OLX, aplikacji mobilnej oraz procesu sprzedawania i kupowania na platformie – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale również zachęcenie użytkowników do aktywnego korzystania z dostępnych i wygodnych funkcjonalności oferowanych przez OLX – dodaje.
Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VML, a produkcją zajął się dom produkcyjny Warsaw Production. Spoty reklamowe można oglądać w kanałach własnych marki oraz w mediach społecznościowych, a także posłuchać ich w radiu.
Zdjęcie główne: media.olx.pl