11 marca 2024 roku marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna sezon kampanią bezalkoholowego wariantu. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe. Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, emitowane w telewizji i internecie. W ten sposób Tyskie otwiera nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki – Jesteśmy na TY.
– Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy, bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą – mówi Łukasz Kling, brand manager Tyskie. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero – dodaje.
Zobacz również
Seria spotów z udziałem Adama Małysza i Krzysztofa Hołowczyca pokazuje, że mimo różnic, kierowcy mogą być ze sobą „na Ty”. Tyskie Zero jest symbolem większej idei – pokazuje, że dzielące nas różnice można przezwyciężać, szukać wspólnego mianownika.
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska.
Zdjęcie główne: materiały prasowe marki Tyskie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing