Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero pt. „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero pt. „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”
Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc reklamują kampanię piwa bezalkoholowego Tyskie Zero. Wszystko na potrzeby kampanii „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”, mającej na celu przypomnienie odbiorcom, że przed jazdą samochodem należy unikać spożywania alkoholu.
O autorze
1 min czytania 2024-03-12

11 marca 2024 roku marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna sezon kampanią bezalkoholowego wariantu. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe. Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, emitowane w telewizji i internecie. W ten sposób Tyskie otwiera nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki – Jesteśmy na TY.

– Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy, bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą – mówi Łukasz Kling, brand manager Tyskie. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero – dodaje.

Seria spotów z udziałem Adama Małysza i Krzysztofa Hołowczyca pokazuje, że mimo różnic, kierowcy mogą być ze sobą „na Ty”. Tyskie Zero jest symbolem większej idei – pokazuje, że dzielące nas różnice można przezwyciężać, szukać wspólnego mianownika.

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe marki Tyskie

Słuchaj podcastu NowyMarketing