Dominik Wałęga karierę rozpoczynał w 2000 r. Większość czasu związany był z Publicis Groupe, gdzie spędził ponad 16 lat, zdobywając doświadczenie na wszystkich etapach związanych z planowaniem i zakupem mediów. Za swoje największe sukcesy uznaje stworzenie i rozwój kompetencji w Publicis Groupe w obszarach SEM i SEO (w latach 2008-2015), a w ostatnich 3 latach w agencji Performics w obszarze Marketing Automation, jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i produktu. Dwa lata pracował również w Havas Media Group Poland, jako Chief Digital Officer.
W Performance Media obejmuje stanowisko media & e-commerce director.
Zobacz również
– Dołączenie Dominika to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jego ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej jako eksperta oraz managera podkreśla naszą misję stałego rozwoju produktów i zaawansowania oferowanych usług. Jego ekspercka wiedza wzmacnia kompetencje agencji w obszarach: analityki mediowej, media planning & buying, mar-tech i przede wszystkim nieszablonowego myślenia o rozwoju biznesu naszych klientów. To kluczowe kompetencje w nadciągającej rewolucji postcookie, w którym measurement i smart targeting, będą odgrywały kluczową rolę. Rola Dominika będzie bardzo ważna w naszej agencji w kontekście dalszego rozwijania dla naszych klientów innowacyjnych rozwiązań z zakresu media i measurement, w obszarze zarówno online jak i offline – komentuje Adam Oskaldowicz, Partner & CEO w Performance Media.
Zdjęcie główne: Dominik Wałęga
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]