Podczas ostatniego meczu pomiędzy Treflem Gdańsk i Jastrzębskim Węglem Fundacja STS i drużyna Trefla Gdańsk zorganizowały akcję „Dorzuć misie”. Tuż po ogłoszeniu najlepszego zawodnika meczu, na parkiet poleciały przygotowane przez kibiców maskotki. Fani, którzy przez ponad tydzień byli informowani o wydarzeniu, rzucili na parkiet aż 107 655 pluszaków.
Zobacz również
Zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami, Fundacja STS za każdego misia przekaże 1 zł na wsparcie leczenia Olafa Krasnowskiego. Pluszaki rzucone na parkiet po meczu trafią m.in. do hospicjów, przedszkoli, szpitali oraz organizacji pomagającym dzieciom.
Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Tylko w tym roku, akcja odbyła się już na meczu hokeja na lodzie w Katowicach (GKS Katowice) oraz na meczu siatkówki w Kędzierzynie-Koźlu (ZAKSA). W trakcie wszystkich odsłon akcji kibice rzucili 127 220 maskotek. Stanowiło to równowartość 639 278 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów. Co więcej, Trefl Gdańsk jako pierwszy klub niezwiązany umową sponsoringową z STS został włączony do akcji.
Zdjęcia: materiały prasowe STS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing