Zadaniem aplikacji jest dosłowne nauczenie potencjalnych ofiarodawców KRS-u fundacji i zademonstrowanie, jak dzięki ich reakcji na problem, można realnie pomóc dzieciom – ofiarom przemocy domowej.
Kampania ruszyła 12 marca. 30-sekundowy spot reklamowy wspierający akcję będzie wyświetlany przed wybranymi filmami w warszawskiej Kinotece.
Zobacz również
Fundacja Dzieci Niczyje zajmuje się szeroko pojętą przemocą w stosunku do dzieci. McCann Worldgroup zależało nam na tym, by ludzie na własnej skórze poczuli, co dzieje się, kiedy wpisują do naszej aplikacji KRS Fundacji. To doświadczenie pomoże im odtworzyć numer KRS, kiedy trzeba będzie go wpisać w rzeczywisty PIT.
Strona Fundacji: kartkowka.fdn.pl
Aplikację można znaleźć pod adresem apps.facebook.com/kartkowka_adasia
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing