„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan

„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
Po ogłoszonej w czerwcu 2023 współpracy Porsche Polska i liderki światowego rankingu WTA, przyszedł czas na pierwszą kampanię marketingową marki z udziałem Igi Świątek. Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” polska tenisistka promuje nową, elektryczną odsłonę bestsellerowego dla Porsche modelu Macan.
O autorze
1 min czytania 2024-03-18

Iga Świątek, która w 2023 roku dołączyła do grona Przyjaciół Porsche, w przerwie między kolejnymi tenisowymi rozgrywkami znalazła się na korcie razem z nowym Porsche Macan. Wszystko to za sprawą najnowszej kampanii bestsellerowego SUV-a, który dziesięć lat po premierze debiutuje w nowej, elektrycznej odsłonie.

Pojawienie się Igi Świątek miało niebagatelne znaczenie dla układu sił w świecie kobiecego tenisa, podobnie jak Macan jest istotną zmianą w ofercie Porsche. Hasło „Bądź zmianą, pozostań sobą” połączyło więc świat tenisa, reprezentowany przez młodą i niezwykle utalentowaną zawodniczkę oraz motoryzacji.

– Bez zmian nie byłoby rozwoju, a historia sukcesu zarówno Igi, jak i Porsche pokazuje, że warto podejmować ryzyko i wyznaczać nowe standardy. Współpraca z Igą przy tej kampanii była dla nas czymś naturalnym – mówi Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie bez przyczyny częścią hasła najnowszej kampanii jest fragment „pozostań sobą”. Ogromne sukcesy, presja pozostawania na szczycie i dążenie do doskonałości potrafią negatywnie wpłynąć na motywacje działań i zmienić to, co najbardziej cenne – autentyczność i radość z triumfów. Iga Świątek jest jednak doskonałym przykładem mistrzyni, która mimo kariery sportowej pozostaje sobą i inspiruje innych do ciągłego podnoszenia życiowej i zawodowej poprzeczki. „Bądź zmianą, pozostań sobą” to również clue zmian zachodzących w Porsche.

Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK, który również należy do grona Przyjaciół Porsche Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: materiał prasowe Porsche

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się