Nagrody w plebiscycie inStreamly przyznawali streamerzy poprzez głosowanie na Discordzie. Finalnie wyłoniono trzech zwycięzców w czterech kategoriach. Monte Snack zostało uznane za Mistrza Innowacji i Ulubioną przekąskę streamerów, Sony PlayStation z kampanią Spider-Man 2 streamerzy okrzyknęli Gigachadem, natomiast kampania Pepsi SPACE zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy artwork.
AI wspierało kampanię Monte Snack
Wykorzystanie nowatorskiej, wspieranej przez sztuczną inteligencję technologii Voice Recognition Mechanism w kampanii promującej Monte Snack zostało docenione przez streamerów. Dzięki VRM animacja marki należącej do Zott Polska była automatycznie wyświetlana przez twórców, gdy wypowiadali oni takie zwroty i słowa jak be „right back”, „przekąska”, czy „przerwa”.
Zobacz również
Wyświetlając swoją animację na ponad 140 kanałach streamerów z wykorzystaniem VRM, Monte Snack perfekcyjnie wpisywało się kontekstowo w rozmowy twórców z widzami. Jednocześnie użycie słowa kluczowego jak „pauza” sprawiło, że produkt może być lepiej kojarzony z przekąską, po którą gracze sięgają, gdy robią sobie przerwę od grania.
Kampania zdobyła 1 750 000 wyświetleń, a jej współczynnik CTR wyniósł 0,69%. Dzięki tej aktywacji Monte Snack zyskało tytuł Mistrza Innowacji oraz Ulubionej przekąski streamerów. Kampania została zaplanowana i zrealizowana przez: inStreamly, GameLab i Zenith.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Spider-Man 2 promowany przez 1600 twórców
Druga części gry Spider-Man na konsole PlayStation 5 była jedną z najbardziej wyczekiwanych przez graczy premier w 2023 roku. W celu jej promocji wydawcy przeprowadzili również kampanię sponsoringową przez inStreamly, angażując do tego celu streamerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyświetlana przez streamerów animacja prezentowała najbardziej atrakcyjne elementy zwiastuna gry, podkreślające kultowe bujanie się między budynkami na sieci czy głównego wroga Spider-Mana, Venoma. W ten sposób podkreślono zaawansowaną grafikę i dynamiczną rozgrywkę.
Kampania promująca grę Spider-Man 2, którą inStreamly przeprowadziło wspólnie z GroupM, była jedną z najpopularniejszych w 2023 roku. Wzięło w niej udział ponad 1600 streamerów. Ci docenili ją natomiast i okrzyknęli Gigachadem, czyli największym sponsorem streamerów.
1000 streamerów zapraszało do Pepsi SPACE
Ubiegłoroczna kampania Pepsi Space była promowana nie tylko przez Bedoesa 2115, Nowciaxa i Nitę. Poprzez inStreamly uczestniczyło w niej także ponad 1000 streamerów z Polski, którzy zachęcali młode osoby do twórczej ekspresji.
Pepsi o uwagę widzów streamerów starało się, wyświetlając dynamiczną animację w charakterystycznych dla swojej marki kolorach. Elementem wyróżniającym tę kampanię był jednak fakt, że tekst pojawiający się na kreacji zmieniał się automatycznie w zależności od gry, w jaką grał streamer:
- Gdy streamer grał w Counter-Strike’a: „Potrafisz wyjść kreatywnie z każdej sytuacji w CSie?”
- Gdy streamer grał w Spider-Mana: „Parkour w Spider-Manie to dla ciebie pikuś?”
- Gdy streamer grał w The Sims: „Robisz epickie stylizacje swoich Simów?”
- Gdy streamer grał w Minecrafta: „Zbudujesz każdą konstrukcję w kwadratowym świecie?”.
W ten sposób Pepsi mogło dostosować przekaz w zależności od odbiorców transmisji.
Angażujące copy następnie zmieniało się w tekst zachęcający do kliknięcia w link pojawiający się na czacie transmisji, gdzie widzowie mogli wziąć udział w konkursie Pepsi.
Wykorzystanie mechanizmu inStreamly Dynamic Copy w tej kampanii najwyraźniej spodobało się polskim streamerom, gdyż aktywacja Pepsi została nagrodzona za Najlepszy artwork. Kampanię wspólnie zrealizowali Zenith, Feeders Agency i inStreamly.
Materiał sponsorowany powstały przy współpracy z inStreamly