Z okazji swojego jubileuszu, endorfina events postanowiła stworzyć nowy format, zbliżający osoby z nietuzinkowymi pomysłami do branży eventowej.
Storymakers to 3-etapowy konkurs na najlepsze wydarzenie biletowane, podczas którego uczestnicy opiszą własny pomysł kreatywny oraz wspólnie z pomocą ekspertów endorfina events, opakują go w profesjonalną prezentację. Następnie zaprezentują ją przed jury złożonym ze specjalistów z branży marketingowej, a także przedstawicieli patronów konkursu, Akademii Leona Koźmińskiego – dr. Krzysztofa Kuźmicza, oraz redakcji MeetingPlanner – Magdaleny Kondas.
Zobacz również
Kreatywność nie ma ograniczeń wiekowych, dlatego konkurs skierowany jest zarówno do osób dopiero rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową, czy też poszukujących drogi przebranżowienia, jak i tych w pełni kariery zawodowej, którzy mają odwagę na nowo pisać swój rozdział.
Etapy konkursu
Pierwszy etap polega na wymyśleniu interesującego i możliwego do zrealizowania wydarzenia biletowanego. Warto zastanowić się, dlaczego miałoby być ciekawe dla odbiorcy. Liczy się kreatywność – wydarzenie może mieć dowolny charakter. Projekt muzyczny, immersyjna wystawa, wydarzenie dla 100 a może 10 000 osób? Pomysł należy przedstawić w formie prezentacji, zawierającej maksymalnie 10 slajdów.
Drugi etap to spotkanie wybranych uczestników z jury, podczas którego dostaną oni jasny feedback na temat projektu oraz merytoryczne wsparcie od zespołu kreatywnego, oraz producenckiego. Dzięki tej współpracy, od 20 maja 2024 roku, w ciągu 4 tygodni, uczestnicy stworzą finalną wersję wizji, rozbudowaną o pełny koncept, oprawę graficzną, wizualizacje oraz scenariusz wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wersja ta weźmie udział w wielkim finale, podczas którego pomysły zostaną przedstawione i obronione na żywo przed jury złożonym z profesjonalistów z różnych branż – klientów i partnerów endorfiny. To właśnie podczas finału poznamy laureata zwycięskiej koncepcji!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Rozwój jest kluczowym elementem i jednocześnie naturalną konsekwencją dalszych kroków na ścieżce kariery. Otwierając 15 lat temu agencję opartą na wartościach, kreatywności i tworzeniu nieszablonowych rozwiązań, ważna była dla nas wizja. Wierzymy, że każda wizja może przeistoczyć się w coś przekraczającego wyobrażenia, jeżeli tylko mamy do tego odwagę i odpowiednie narzędzia. Dlatego zależy nam, by zaoferować uczestnikom konkursu na dalszym etapie wsparcie ekspertów, by niezależnie od ostatecznego wyniku, sam udział również stanowił dla nich cenne doświadczenie, naukę i możliwość rozwoju – mówi Maciej Ledzion, Co-founder & Partner endorfina events.
Oficjalnym patronem merytorycznym wydarzenia jest Akademia Leona Koźmińskiego. Patronem medialnym został Meeting Planner, redakcja publikująca najważniejsze i najświeższe informacje z branży eventowej oraz organizator najważniejszego konkursu w branży – MP Power.
Etap pierwszy trwa do 14 maja. Swój unikalny pomysł można zgłaszać za pomocą dedykowanego formularza na stronie https://konkurs.endorfina.eu//.
Zdjęcie główne: mat. pras.