Interaktywne gabloty na polskich przystankach

Interaktywna gablota to nowy produkt w ofercie AMS. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata offline i online. Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu we Wrocławiu. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.
O autorze
1 min czytania 2014-03-27

Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie, oprócz informacji o produkcie Getin Banku, znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie- ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Zastosowanie interakcji z plakatem / ekranem w wiacie przystankowej stwarza zupełnie nowe możliwości kreacji.

– Realne stało się wykorzystanie wszelkiego rodzaju systemów, które angażują człowieka: są to systemy reagujące na ruch, dotyk, mobilne, w tym z rozszerzoną rzeczywistością – mówi Zbigniew Wantuła wiceprezes firmy Aduma.

– To pierwsze wykorzystanie interaktywnej gabloty w kampanii klienta. Oczekiwanie na przystanku daje cenny czas, w którym można z wysoką efektywnością zaangażować uwagę odbiorców reklamy – dodaje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą tanecznej akcji promocyjnej jest Getin Bank wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT, która przygotowała kreację. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma. Projekt skoordynował AMS.

Film – tzw. „making of” z montażu interaktywnej gabloty: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się