Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie, oprócz informacji o produkcie Getin Banku, znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie- ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.
Zastosowanie interakcji z plakatem / ekranem w wiacie przystankowej stwarza zupełnie nowe możliwości kreacji.
Zobacz również
– Realne stało się wykorzystanie wszelkiego rodzaju systemów, które angażują człowieka: są to systemy reagujące na ruch, dotyk, mobilne, w tym z rozszerzoną rzeczywistością – mówi Zbigniew Wantuła wiceprezes firmy Aduma.
– To pierwsze wykorzystanie interaktywnej gabloty w kampanii klienta. Oczekiwanie na przystanku daje cenny czas, w którym można z wysoką efektywnością zaangażować uwagę odbiorców reklamy – dodaje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Pomysłodawcą tanecznej akcji promocyjnej jest Getin Bank wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT, która przygotowała kreację. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma. Projekt skoordynował AMS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Film – tzw. „making of” z montażu interaktywnej gabloty:
Słuchaj podcastu NowyMarketing