Złoty medal EcoVadis dla agencji Advalue

Złoty medal EcoVadis dla agencji Advalue
Agencja reklamowa Advalue otrzymała złoty medal w międzynarodowym ratingu zrównoważonego rozwoju EcoVadis. Wyróżnienie to jest dowodem, że firma stawia na zrównoważony rozwój swojego biznesu. Agencja znalazła się w 3% firm z branży marketingowej, które osiągnęły najwyższe wyniki. Firma działa na rynku od ponad 15 lat.
O autorze
1 min czytania 2024-04-02

EcoVadis jest niezależną organizacją i renomowaną platformą ratingową, która monitoruje działania firm w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu w 175 krajach. Ocena opiera się na kompleksowej metodologii uwzględniającej międzynarodowe standardy, takie jak Global Reporting Index (GRI), norma ISO 26000 oraz założenia UN Global Compact i 21 kryteriów w czterech obszarach tematycznych: środowisko, praca i prawa człowieka, etyka i zrównoważone zaopatrzenie.

– Złoty medal EcoVadis to podsumowanie naszych starań o tworzenie firmy odpowiedzialnej za ludzi i Planetę. Staramy się, aby nasz ślad węglowy był jak najmniejszy, dbamy o równość płci i wynagrodzeń, ciągły rozwój, wzajemny szacunek i zaufanie. Chcemy być solidnym, sprawdzonym, certyfikowanym partnerem dla naszych Klientów w zakresie zrównoważonego prowadzenia biznesu. Jesteśmy gotowi na sprostanie oczekiwaniom rynku w zakresie wdrażania regulacji ESG – mówi Anna Lewicka, członkini zarządu agencji Advalue i CEO Advalue Engaged.

Firma ma wdrożone polityki: m.in. różnorodności, równości i inkluzywności – DE&I oraz zapobiegania dyskryminacji i mobbingowi, politykę rodzinną, work life balance oraz antykorupcyjną. Polityka ekologiczna firmy określa zasady korzystania i przetwarzania zasobów materiałowych w firmie, zużycia energii i emisji CO2 oraz podejście firmy do kwestii przemysłowego chowu zwierząt.

Polityki przekładają się na realne działania na co dzień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Od samego początku istnienia naszej firmy dokładamy wszelkich starań do tego, aby każdy nasz codzienny krok prowadził do bardziej zielonej przyszłości. Wierzymy, że można jeszcze odwrócić obecne negatywne zmiany w środowisku – mówi Paweł Majewski, CEO Advalue.

Wśród dobrych praktyk proekologicznych firmy są m.in. obieg elektroniczny faktur i innych dokumentów, redukcja zużycia papieru w przestrzeni biurowej, przekazywanie wymienianego sprzętu IT organizacjom dobroczynnym na ich potrzeby, szkolenia dla zespołu nt. oszczędzania energii, wykorzystywanie w podróżach służbowych tylko i wyłącznie taksówek z napędem hybrydowym. Agencja organizuje spotkania firmowe w restauracjach wegańskich lub wegetariańskich, co przyczynia się do globalnego zmniejszenia zużycia wody oraz emisji CO2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się