„70 years later the fire’s still burning” – to hasło kampanii Burger King, który świętuje swoje 70. urodziny. Popularny fast food postanowił rozgrzać świat reklamy i przełamać temat tabu. Na plakatach oraz w filmach promujących główną rolę odgrywają zakochani seniorzy.
Idea kampanii dotyczy tego, że głęboka więź staje się jeszcze lepsza wraz z upływem czasu, podobnie jak dobre burgery. Bohaterowie reklam przedstawieni zostali w chwilach okazywania sobie czułości, pragnienia i pożądania w miejscach publicznych.
Zobacz również
fot. Room 23
– Ta kampania wykracza poza typowy ton samogratulacji, charakterystyczny dla kampanii rocznicowych. Chcieliśmy stworzyć coś znaczącego i istotnego dla konsumentów. Pomysł zwrócenia uwagi na grillowane na ogniu burgery Burger Kinga w połączeniu z bezczelnym tonem marki i niekonwencjonalnym ukazywaniem pożądania wśród starszych osób, odbił się szerokim echem – wyjaśnił Sebastian Wilhelm, co-founder Trans Company.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kampanię odpowiada agencja Room23 oraz Trans Company z Buenos Aires.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: Room 23
PS „Bitwa” o wyspę. Burger King proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island
Burger King kolejny raz zaczepia McDonald’s. Tym razem, brazylijski oddział Burger Kinga proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island.
PS2 Masz kaca? Masz zniżkę! Burger King powraca z nową akcją marketingową
Sieć Burger King w Brazylii postanowiła wesprzeć świętujących rozmaite okazje i zaproponowała… kupony zniżkowe dla klientów cierpiących na kaca.