– Kioskarz jest kluczową osobą w sprzedaży kart prepaid. To od niego zależy, na którą ofertę zdecyduje się klient. Dlatego kiosk i osoba w nim urzędująca jest centralnym elementem stworzonego przez nas formatu kreatywnego promującego karty prepaid Orange. Na potrzeby kampanii udało nam się pozyskać Roberta Górskiego – osobę, na widok której wszyscy uśmiechamy się niemal automatycznie. Liczymy na to, że jego poczucie humoru umocni budowany przez nas konsekwentnie od lat ciepły wizerunek Orange – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.
Stworzona przez Publicis kreacja telewizyjna ukaże się m.in. w kanałach należących do stacji: TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia reklamy będą emitowane na falach stacji: RMF na Maxxxa, ZET Barometr i Drapacz Chmur.
Zobacz również
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Creative Director), Magda Kaczor (Senior Copywriter), Jacek Gierlasiński (Senior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Katarzyna Majewska (Producent), Konrad Piasecki (Strategia). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela, (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) oraz Agnieszka Leśnarowska (Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono: Maciejowi Kowalczukowi. Produkcją spotu zajęły się Film It i Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.