Od tygodnia piękne Brazylijki w teaserowym spocie telewizyjnym protestowały z powodu braku polskiej ekipy w Rio w tym roku. – Rio bez Waszych akcji? – dopytywały z niedowierzaniem. – W żadnym razie! Zróbcie coś!
Zobacz również
Tysiące osób wchodziło na podaną w spocie stronę www.pocieszbrazylijki.pl i próbowało pomóc dziewczynom.
Niestety żadna z tych podjętych prób nie była wystarczająca. Brazylijki wciąż domagały się obecności polskiej ekipy w Rio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warka znana z zaskakujących kampanii znów wkręca swoich konsumentów i w „Akcji na RIO” wbrew wszystkiemu wysyła naszą ekipę do Brazylii.
1 kwietnia rusza nowy spot telewizyjny Warki. – Nasi jednak jadą do Rio! – ogłasza barman w wareckiej Piwiarni. A brazylijskie dziewczyny w Rio skaczą z radości i już na nich czekają. Spot rozpoczyna nową aktywację Warki „Akcja na Rio”.
Marka przyzwyczaiła konsumentów do niestandardowych działań i tym razem ich nie zawiedzie. W centrum wydarzeń znów będzie ekipa, akcja i świetna zabawa, której dostarcza Warka. Spot telewizyjny to pierwszy element tej akcji.
Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja JUST, za akcję w Internecie – agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił MediaVest, a za działania PR odpowiada agencja ROOTS PR.