Clicktrans w 2024 roku świętuje 14 lat obecności na rynku. Ideą serwisu jest łączenie ludzi, którzy potrzebują coś przetransportować ze zweryfikowanymi przewoźnikami.
Nad nowym designem pracowała agencja brandingowa BNA, która na swoim koncie ma realizacje dla takich marek jak mBank, House czy Żabka.
Zobacz również
Zmienione logo podkreśla digitalowy charakter Clicktrans, a kolorystyka strony odzwierciedla energię i nowoczesność w działaniu.
Nowy claim marki to „Łatwy sposób na trudne przesyłki”. Oddaje w pełni ideę działania platformy, która jest odpowiedzią na wyzwania związane z wysyłką ponadgabarytowych czy niestandardowych przesyłek.
Efekty zmian można również zobaczyć w trwającej kampanii w telewizji w postaci spotów oraz billboardów sponsorskich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing