SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią reklamodawcom dostęp do usług reklamowych na ponad 20 europejskich rynkach.
Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia 2024 r. Tym samym SkyShowtime stanie się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomi subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.
Zobacz również
Wprowadzając subskrypcję Standard z reklamami, serwis SkyShowtime daje użytkownikom dwie opcje korzystania z oferty – z reklamami i bez nich – w dwóch cenach. Oferując wszystkim swoim klientom dwa rodzaje subskrypcji, SkyShowtime nadal będzie dostarczać treści premium, jednocześnie stawiając na elastyczność i wartość, jaką niesie swoboda wyboru.
Subskrypcja Standard z reklamami będzie zawierać średnio cztery do pięciu minut reklam na godzinę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami – tłumaczy Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W obu subskrypcjach SkyShowtime dostępne są m.in. takie tytuły, jak: „A Gentleman in Moscow” („Dżentelmen w Moskwie”), „Apples Never Fall” („Niedaleko pada jabłko”), czy „Bargain”. Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime.
Zdjęcia: mat. pras.