Glapiński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym CEO Foap, Mateuszem (Mattem) Zybaczyńskim, który od 2018 roku przewodzi organizacji. Foap od 2016 roku jest globalnym liderem w produkcji materiałów video oraz zdjęć opartych o tzw. UGC/CGC (user generated content/creators generated content). Dzięki budowanej przez lata społeczności kreatorów na całym świecie, pracującym w USA, Europie i Azji dla największych światowych marek, w tym Coca-Coli, Heinekena, Ubera, Master Card czy Nivea. Dodatkowo Foap jest wieloletnim partnerem biznesowym Mety oraz TikToka, będąc jednocześnie dynamicznie rozwijającym się dostawcą treści w programie Tik Tok Creative Exchange w Europie.
– W ostatnich miesiącach Foap został dołączony do listy globalnych agencji kreatywnych przez kilku międzynarodowych klientów, powodując skokowy rozwój organizacji. Z Mattem współpracuje już prawie 2 lata i jestem pod olbrzymim wrażeniem, jak rewolucyjne rzeczy mogą dziać się w świecie opartym o tzw. ekonomię twórców. To jaką pozycję na globalnym rynku kreatywnym zajął Foap, zasługuje naprawdę na najwyższe słowa uznania. Nie mogłem przejść obok tak połączonych elementów i bardzo się cieszę, że Foap staje się teraz naszym wspólnym projektem! – komentuje Glapiński.
Zobacz również
– Już w 2016 roku, gdy odpowiadałam w META za wprowadzenie formatu Instagram Stories na rynki CEE, zobaczyliśmy, że wyniki tworzenia kreacji z twórcami przerastają nasze najśmielsze oczekiwania tego, co możliwe jest w kreacji, i jak przekłada się to na KPI biznesowe. W kolejnych latach współtworzyłam strategie i kreacje oparte na tych insightach dla coraz większej rzeszy kluczowych klientów w CEE, a potem także META w DACH – dodaje Kotowicz.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]