Kto z nas choć raz nie borykał się z problemami generowanymi przez tzw. trudnego klienta? I chociaż pracujący przy kontaktach z ludźmi eksperci uparcie powtarzają, że nie ma problemów, są tylko wyzwania, to jednak klient zmieniający zdanie w ostatniej chwili albo forsujący wprowadzanie setek poprawek to prawdziwa zmora.
Właśnie o takich sytuacjach opowiada kampania zrealizowana dla platformy Teamwork.com, pomagającej usystematyzować współpracę z (nawet najbardziej wymagającym) klientem. Klip pt. „The Client” (pol. „Klient”) to nieco ponad dwuminutowe video utrzymane w stylistyce thrillera.
Zobacz również
Niemożliwe do zrealizowania deadline’y, zmiany na ostatnią chwilę, olbrzymie wymagania idące w parze z niewystarczającym budżetem – to tylko kilka problemów, które zostały poruszone w klipie pt. „The Client”. Z badań przeprowadzonych przez pracowników Teamwork.com wynika, że wymagania klientów znacząco wrosły w ostatnich latach, a pracownicy agencji reklamowych (38% pytanych) niejednokrotnie narzekają na konieczność świadczenia przesadnej obsługi klientom. Okraszona czarnym humorem kampania Teamwork.com ma zwrócić uwagę na ten problem i pomóc zauważyć, że praca z klientem jest naprawdę wymagająca.
PS Nietypowe i innowacyjne rozwiązania, gdy tradycyjna reklama nie wystarcza
Jak sprawić, aby Twoja marka została zauważona w dobie natłoku informacji i nieustannego bombardowania reklamami? Odpowiedź tkwi w nietypowych i innowacyjnych rozwiązaniach reklamowych, które zaskakują, angażują i przyciągają uwagę odbiorców. Najlepszym rozwiązaniem jest jednak korzystanie z wielu różnorodnych reklam, analiza oraz współpraca z zaufanymi partnerami reklamowymi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2 Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: YouTube