Farmer ALDIK to postać wykreowana przez sieć specjalnie na potrzeby nowej kampanii. Niepozorny pod względem wzrostu (mierzy zaledwie 8 cm wysokości), lecz wielki duchem, piastuje stanowisko „Starszego Opiekuna Świeżości Owoców i Warzyw”. Jego zadaniem jest wspólnie z ekspertami ALDI czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców oferowanych przez sieć.
Zobacz również
– W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy sobie za cel pobudzić wszystkie zmysły naszych odbiorców, stąd też sięgnęliśmy również po tak oryginalne rozwiązania, jak pachnące przystanki. To pierwsza tego typu akcja naszej sieci, która, mamy nadzieję, spotka się z pozytywnym odbiorem i nie tylko wprawi mieszkańców województwa śląskiego w dobry humor, ale również sprawi, że nabiorą oni większej ochoty na warzywa i owoce. Tym „świeżym” pomysłem chcieliśmy zwrócić szczególną uwagę na świeżość naszych produktów, która jest dla nas najwyższym priorytetem – mówi Natalia Nowakowska, menadżer ds. strategii i zakupu mediów ALDI Polska.
Aby mieszkańcy województwa śląskiego mogli się jak najdłużej cieszyć aromatem świeżych truskawek, w kampanii wykorzystano innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na stałą aromatyzację przez okres nawet 2 miesięcy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację projektu odpowiada firma AMS SA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprac. Maria Czekańska
PS „Wgryź się w to, co lubisz”: Wedel startuje ze słodką kampanią EB
Wedel zmienia wartości firmy, a do stworzenia nowych firma zaangażowała 1300 pracowników. Symbolem akcji są przedmioty wykonane w sumie z 18 kg czekolady, a hasło: „Wgryź się w to, co lubisz” ma pokazywać, że Wedel chce jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania pracowników i kandydatów do pracy, a także wspierać realizację celów biznesowych poprzez codzienne zachowania i postawy wedlowskiej załogi.
PS2 Kto dokładnie widzi spoty na mieście, czyli jak sprawdzisz wiek i płeć widzów swojej kampanii Digital OOH
Jeśli czytaliście już nasz artykuł o proof of play, to wiecie, że technologia na dobre rozgościła się w świecie komunikacji out of home i że to dzięki niej kampanie Digital OOH są sprawdzalne i policzalne oraz że cała wiedza, którą dostajecie realizując kampanie Digital OOH jest bardzo rzeczowa i bardzo przydatna w planowaniu kolejnych cyfrowych akcji na mieście.
PS3 Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
W kampanii „Recycle Me” Coca-Cola zachęca fanów napoju do recyklingu. W ramach akcji powstały reklamy, w których wykorzystano zdeformowane logo.