Jakub Kowalik z branżą reklamową związany jest od 14 lat. W portfolio posiada takie marki jak m.in.: Play, Lech, Lidl czy Electrolux. Maciej Kraska w reklamie pracuje od blisko 10 lat. W swojej karierze był zaangażowany w obsługę oraz tworzenie kampanii i platform dla takich klientów jak m.in. Lech, Play, Pizza Hut czy Sokołów. W Cut The Mustard Kowalik i Kraska pracują od ponad 3 lat, prowadząc takich klientów jak m.in. Electrolux, Brown Forman czy Doritos.
– Kuba i Maciek od dawna skutecznie prowadzą najważniejsze projekty agencji. Cieszę się, że przed nami nowy, ekscytujący rozdział – wierzę, że przyniesie on jeszcze lepszą jakość w kreacji i nowe, świetne projekty pod ich przewodnictwem – mówi Michał Oleksów, creative director agencji.
Zobacz również
Z agencją po czterech latach rozstaje się Kuba Kiraga, dotychczasowy creative lead.
Zdjęcie główne: mat. pras.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce