Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maciej Chmurkowski dołącza do Senuto na stanowisko Enterprise Products Ownera

Maciej Chmurkowski dołącza do Senuto na stanowisko Enterprise Products Ownera
Pierwsza połowa 2024 roku to dla Senuto czas intensywnego rozwoju. W związku z tym do firmy dołącza Maciej Chmurkowski na stanowisko Enterprise Products Ownera.
O autorze
1 min czytania 2024-05-15

Maciej będzie odpowiedzialny za rozwój produktów enterprise, integrację unikalnych danych Senuto z modelami językowymi oraz tworzenie dedykowanych rozwiązań dla największych klientów. Jego zadania obejmą również wsparcie strategiczne oraz nawiązywanie relacji biznesowych.

– Obecnie kluczowym elementem strategii Senuto stał się rozwój produktów enterprise. Integracja naszych unikalnych danych z modelami językowymi pozwala na tworzenie wyjątkowych rozwiązań dla naszych klientów. Maciej łączy w sobie dwie istotne cechy: doskonałe zrozumienie technologii oraz bogate doświadczenie biznesowe. Te kompetencje sprawiają, że jest idealną osobą na stanowisko Enterprise Product Ownera. Jestem przekonany, że z jego pomocą zrealizujemy wiele innowacyjnych projektów, a obszar ten stanie się istotnym filarem naszego biznesu – mówi Damian Sałkowski, CEO Senuto.

Maciej Chmurkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży SEO i biznesie. Karierę zawodową rozpoczął jeszcze na studiach, pracując jako webdeveloper i grafik przy tworzeniu stron internetowych. Po studiach rozwijał sklepy internetowe i systemy CRM, jednocześnie zagłębiając się w świat SEO. Od 2013 roku prowadził spółkę Adinspire, specjalizującą się w afiliacji w SEO, a w szczytowym momencie zatrudniającą 15 pracowników.

– Dołączenie do Senuto jest niewątpliwie jedną z największych zmian zawodowych w moim życiu. Liczę przede wszystkim na rozwinięcie skrzydeł w zakresie samego AI, jak również na wykorzystanie swoich pomysłów w ofercie Enterprise Senuto na szerszą niż afiliacyjną skalę. Myślę również, że mój inżynieryjny umysł, doświadczenie SEO i w biznesie, w połączeniu ze specjalistami z Senuto da nam mieszankę wybuchową i sporo energii, żeby móc technologicznie zaskoczyć rynek. Ważne jest też dla mnie utożsamianie się z firmą, która ma taką filozofię i kulturę pracy. A także fantastycznych ludzi, których sporo już znam – komentuje Maciej Chmurkowski, Enterprise Products Owner w Senuto.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Maciej w latach 2021-2023 był wspólnikiem i głównym technologiem w Tarantula SEO. Obecnie zajmuje się procesami tworzącymi Content Plany z wykorzystaniem Topical Authority oraz redefiniowaniem pojęcia „Keyword Research” z wykorzystaniem AI, oraz Big Data. Brał udział w licznych webinarach i konferencjach SEO, zarówno jako uczestnik, jak i speaker.

Dołączenie Macieja Chmurkowskiego do zespołu Senuto zapowiada wiele innowacyjnych projektów i dalszy dynamiczny rozwój firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się