Okazało się, że dla branży streetwearowej oraz sieci sklepów convenience przestrzeń miejska może stanowić inspirację do rozwijania swojego modelu biznesowego.
Marka Prosto w swoje DNA ma wpisaną bliskość kultury ulicznej, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej. Obie firmy połączyły siły w najnowszej kampanii „Weź to na gorąco!”.
Zobacz również
Modny i kreatywny design efektem współpracy dwóch światów
Zderzenie światów Prosto i Żabki zaowocowało nowoczesnym i kreatywnym designem, skoncentrowanym w projekcie „City Transportation Guide”. Jego nazwa jest interpretacją systemu znaków, które organizują ruch miejski i często są źródłem inspiracji dla streewearowych projektantów.
Kolekcja nawiązująca do kampanii Żabki „Weź to na gorąco!” składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest klasyczna oversizowa bluza, charakterystyczna dla marki Prosto. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są z kolei biały, minimalistyczny T-shirt oraz czapka z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak przystało na kolekcję inspirowaną rodzimą przestrzenią miejską, ubrania uszyto w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.
Kolekcja dostępna jest na stronie: www.prosto.com. Wcześniejszy dostęp do kolaboracji Prosto x Żabka jest możliwy po zapisaniu się do newslettera Prosto.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
PS „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”: Żabka Jush zaskakuje nowym obliczem ulepszonej aplikacji e-grocery
Na początku maja 2024 roku ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia br. platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także z oferty delio supermarket online.