Teaserową odsłoną planowanej promocji była premiera teledysku do utworu „Dziewczyna Pop”, w którym Darii Zawiałow towarzyszą produkty marki OSHEE. Obecnie oglądać można telewizyjny i kinowy spot reklamowy produktów OSHEE HYDROBOOST, a także ogólnopolskie działania outdoorowe. Napoje marki będą również widoczne na wybranych koncertach Darii Zawiałow.
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/OSHEE-x-Daria-Zawialow_Facebook-post.png)
Kampania osadzona jest w ramach nowej platformy komunikacji marki – OSHEE. Hydrate for great.
– Jako marka specjalizująca się w skutecznym nawadnieniu podkreślamy na co dzień jego kluczową rolę w aktywnym trybie życia. Współpraca z tak wspaniałą ambasadorką jak Daria Zawiałow to doskonały pretekst i okazja dotarcia z tą wiedzą także do innego grona odbiorców, którzy swoje pasje realizują nie tylko uprawiając sport, ale również w każdej aktywności czy w szeroko pojętym lifestyle’u. To właśnie kwintesencja platformy OSHEE. Hydrate for great – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
#PrzeglądTygodnia [28.06-04.07.2024]: tańcząca kosiarka, Fundacja „Maraton Warszawski” kończy współpracę z 4F, hasło „Mam to w D” narusza zasady etyki reklamy
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing