Jak połączyć nadchodzące Mistrzostwa Europy w piłce nożnej z sezonem letnim, a dodatkowo zachęcić klientów do zakupu napojów? Można na przykład stworzyć koszulkę sportową, która chroni noszących ją przed słońcem. Tak właśnie zrobiła firma Kopparberg. I tak powstał T-shirt UPF40, którego materiał blokuje niemal 100% promieni słonecznych. Akcja jest elementem działań pod hasłem „Pij odpowiedzialnie tego lata”.
Zobacz również
Koszulki będą rozdawane w wybranych pubach Anglii i Szkocji, a wszystko dlatego, że według badań to właśnie podczas oglądania transmisji wydarzeń sportowych w pubach oparzeniom słonecznym ulega 29% Brytyjczyków. Aż 59% z nich często zapomina wówczas o zastosowaniu kremu z filtrem, więc UPF40 wydaje się idealnym rozwiązaniem.
Poza koszulkami, przedstawiciele firmy będą rozdawać również naklejki zmieniające kolor w chwili, gdy nadejdzie czas na ponowną aplikację kremu przeciwsłonecznego, a także próbki kremów z filtrem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Nie ma systemu VAR, który cofnąłby działanie promieni UV. Gdy już zaczną się szkody, trudno je odwrócić. Teraz pijący Kopparberg mogą być chronieni, oglądając mistrzostwa Europy, a jednocześnie wyglądają cholernie dobrze – tłumaczy Andy Clough, Joint ECD agencji Neverland współtworzącej projekt UPF40.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Ads of Brands
PS Męskie Granie prezentuje singiel 2024
Projekt Męskie Granie zaprezentował tegoroczny singiel promujący trasę. W „Wolnych Duchach” usłyszymy Darię Zawiałow, braci Kacperczyk i Mroza.
PS2 Suszonki miesiąca: top 30 kreacji maja 2024 [PRZEGLĄD]
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w maju 2024 roku.