W 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie promocyjne miasta:
- „Łódź kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych” – kampania pokazująca potencjał mieszkańców, instytucji łódzkich, wydarzeń odbywających się w Łodzi, z którymi mieszkańcy Łodzi utożsamiają się i są dumni, prezentujące przemysły kreatywne, przykłady dobrych praktyk;
- „Łódź kreuje – promocja Łodzi gospodarczej” – kampania pokazująca różnorodność rynku pracy w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu i możliwości osiągnięcia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym;
- „Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break” – kampania pokazująca potencjał kulturalno – rozrywkowo – sportowy Łodzi oraz ofertę turystyki miejskiej typu city break.
- „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” – pokazująca potencjał akademicki Łodzi oraz szeroką ofertę skierowaną do studentów.
W ramach kampanii „Łódź na weekend” pozdrowienia skierowane będą do mieszkańców konkretnych miast m.in. „Fani Aerosmith z Łodzi pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej”, „Weekendy w Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu”, „Nowa Piotrkowska pozdrawia Stare Miasto w Warszawie”. Dodatkowo w samej Łodzi będą rozwieszone plakaty reklamujące Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.
Zobacz również
W połowie maja zostanie również specjalna aplikacja na Facebooku z generatorem pozdrowień. Najlepsze zostaną umieszczone na kolejnych billboardach.
Kampanie obejmują spot promocyjny, spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing