To nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci – znaku firmowego Ewy Swobody, ale również podzielania tych samych wartości, jakimi są konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu.
Działania NEONAIL na rzecz wspierania wolności kobiet w kreowaniu ich własnego stylu bycia nie ograniczają się jedynie do oferowania wysokiej jakości produktów. Jako sponsor i partner plebiscytów, konferencji oraz inspirujących spotkań, NEONAIL promuje kobiety wyróżniające się odwagą, niezależnością i świadomością swoich wyborów. Bogata paleta asortymentu NEONAIL ma za zadanie dawać wszystkim kobietom możliwość wyrażania siebie na przekór stereotypom wieku czy też roli społecznej.
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/Ewa-Swoboda-x-NEONAIL-1-1024x1024.jpg)
Ewa Swoboda, konsekwentnie realizująca swoje marzenia i pasję, a jednocześnie pozostająca wierna sobie oraz własnemu stylowi, jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości, którym hołduje NEONAIL.
– Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą – podkreśla Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki NEONAIL.
#PrzeglądTygodnia [14.06-20.06.2024]: reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building
– Współpraca z NEONAIL jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ nie zważam na stereotypy ani oceny innych, szczególnie jeśli chodzi o mój wygląd. Kolor to dla mnie naturalny środek wyrazu, dzięki niemu mogę pokazać mój styl i nastrój. Kolorowe paznokcie to jeden z moich znaków rozpoznawczych – dodaje Ewa Swoboda.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.