To nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci – znaku firmowego Ewy Swobody, ale również podzielania tych samych wartości, jakimi są konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu.
Działania NEONAIL na rzecz wspierania wolności kobiet w kreowaniu ich własnego stylu bycia nie ograniczają się jedynie do oferowania wysokiej jakości produktów. Jako sponsor i partner plebiscytów, konferencji oraz inspirujących spotkań, NEONAIL promuje kobiety wyróżniające się odwagą, niezależnością i świadomością swoich wyborów. Bogata paleta asortymentu NEONAIL ma za zadanie dawać wszystkim kobietom możliwość wyrażania siebie na przekór stereotypom wieku czy też roli społecznej.
Zobacz również
Ewa Swoboda, konsekwentnie realizująca swoje marzenia i pasję, a jednocześnie pozostająca wierna sobie oraz własnemu stylowi, jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości, którym hołduje NEONAIL.
– Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą – podkreśla Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki NEONAIL.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Współpraca z NEONAIL jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ nie zważam na stereotypy ani oceny innych, szczególnie jeśli chodzi o mój wygląd. Kolor to dla mnie naturalny środek wyrazu, dzięki niemu mogę pokazać mój styl i nastrój. Kolorowe paznokcie to jeden z moich znaków rozpoznawczych – dodaje Ewa Swoboda.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.