Polskie studio kreatywne Lens That z sukcesem na Festiwalu Cannes Lions

Polskie studio kreatywne Lens That z sukcesem na Festiwalu Cannes Lions
Kampanie współtworzone przez polskie studio kreatywne Lens That, specjalizujące się w rozwiązaniach Augumented Reality (AR) zostały dostrzeżone przez jury tegorocznego Festiwalu w Cannes.
O autorze
1 min czytania 2024-06-24

Prace Lens That wyróżniono dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię „Refurb. Better than New.” dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4 srebrnymi Lwami za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken. Lens That znalazło się także na 18 shortlistach, w tym w prestiżowej kategorii Titanium.

Najważniejsze wyróżnienia:

  1. Grand Prix za kampanię „Better than New” dla Philips w kategorii Experience: Creative Business Transformation – Experience Transformation
  2. 4x Złoty Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken
  3. 4 x Srebrny Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heinekena 

Lens That zostało docenione w kategoriach takich jak Tangible & Spatial Technology, Use of Technology oraz Immersive Experiences.

Kampania „Pub Museums” – Heineken

Kampania „Pub Museums” dla Heinekena to połączenie technologii i kreatywności, które w sposób unikalny angażuje konsumentów. Realizowana w ramach współpracy z czołowymi agencjami z różnych części Europy, kampania skupiła się na ożywieniu historii piwa Heineken i stworzeniu interaktywnych doświadczeń dla klientów w różnych lokalizacjach. Dzięki rozwiązaniom AR przygotowanym przez Lens That stworzono wirtualne muzea w trzech historycznych irlandzkich pubach: Toner’s Pub w Dublinie, Mother Mac’s w Limerick oraz najstarszym pubie świata Sean’s Bar w Athlone. Kampania miała na celu ochronę dziedzictwa irlandzkich pubów i przekształcanie ich w wirtualne muzea, co mogłoby zapewnić pubom rządowe dotacje i zwolnienia podatkowe oraz wsparcie starań o uznanie przez UNESCO jako części dziedzictwa kulturowego Irlandii.

Kampania „Refurb. Better than New” dla Philips

Kampania ta, mająca na celu promowanie produktów odnowionych i ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji, zdobyła uznanie na całym świecie. Zainicjowana w Dniu Ziemi, zawierała film oraz aktywację AR w Berlinie, gdzie wirtualna góra wyrzuconych prezentów zachęcała do refleksji nad nawykami zakupowymi. W ramach kampanii Philips promuje sprzedaż produktów odnowionych, podkreślając ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing