Prace Lens That wyróżniono dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię „Refurb. Better than New.” dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4 srebrnymi Lwami za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken. Lens That znalazło się także na 18 shortlistach, w tym w prestiżowej kategorii Titanium.
Najważniejsze wyróżnienia:
- Grand Prix za kampanię „Better than New” dla Philips w kategorii Experience: Creative Business Transformation – Experience Transformation
- 4x Złoty Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heineken
- 4 x Srebrny Lew za kampanię „Pub Museums” dla marki Heinekena
Lens That zostało docenione w kategoriach takich jak Tangible & Spatial Technology, Use of Technology oraz Immersive Experiences.
Zobacz również
Kampania „Pub Museums” – Heineken
Kampania „Pub Museums” dla Heinekena to połączenie technologii i kreatywności, które w sposób unikalny angażuje konsumentów. Realizowana w ramach współpracy z czołowymi agencjami z różnych części Europy, kampania skupiła się na ożywieniu historii piwa Heineken i stworzeniu interaktywnych doświadczeń dla klientów w różnych lokalizacjach. Dzięki rozwiązaniom AR przygotowanym przez Lens That stworzono wirtualne muzea w trzech historycznych irlandzkich pubach: Toner’s Pub w Dublinie, Mother Mac’s w Limerick oraz najstarszym pubie świata Sean’s Bar w Athlone. Kampania miała na celu ochronę dziedzictwa irlandzkich pubów i przekształcanie ich w wirtualne muzea, co mogłoby zapewnić pubom rządowe dotacje i zwolnienia podatkowe oraz wsparcie starań o uznanie przez UNESCO jako części dziedzictwa kulturowego Irlandii.
Kampania „Refurb. Better than New” dla Philips
Kampania ta, mająca na celu promowanie produktów odnowionych i ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji, zdobyła uznanie na całym świecie. Zainicjowana w Dniu Ziemi, zawierała film oraz aktywację AR w Berlinie, gdzie wirtualna góra wyrzuconych prezentów zachęcała do refleksji nad nawykami zakupowymi. W ramach kampanii Philips promuje sprzedaż produktów odnowionych, podkreślając ich wartość w kontekście zrównoważonej konsumpcji.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing