Marek Dorsz nowym dyrektorem e-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz nowym dyrektorem e-commerce w MediaMarkt
W czerwcu do zespołu MediaMarkt.pl dołączył Marek Dorsz, który objął w firmie stanowisko dyrektora e-commerce. Jego doświadczenie wzmocni retailera elektroniki użytkowej, który w ostatnim czasie stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i udoskonalanie doświadczeń klienta w obszarze sprzedaży online.
O autorze
1 min czytania 2024-06-24

Marek Dorsz ma niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę m.in. z zakresu sprzedaży e-commerce w retailu oraz po stronie producenta, strategii i rozwoju biznesu, czy transformacji cyfrowej. Z sukcesem kierował strategicznymi projektami zarówno w start-upach, jak i w środowisku korporacyjnym. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich znanych markach jak RYOBI, OBI, GO Sport i Medicover. 

Do obowiązków nowego dyrektora e-commerce będzie należało zarządzanie obszarem handlu internetowego w firmie oraz kreowanie nowych projektów w zakresie zwiększania sprzedaży omnichannel. 

– Fantastyczne jest dołączenie do zespołu tak kultowej marki, jaką jest MediaMarkt. Moi poprzednicy transformując firmę, zbudowali świetne zespoły, które równolegle z nowym świetnym serwisem MediaMarkt.pl oraz aplikacją mobilną MediaMarkt stanowią solidny fundament do tego, aby osiągać więcej, niż dzisiaj myślimy, że jest możliwe. Rynek elektroniki użytkowej jest bardzo konkurencyjny, dlatego spodziewam się fantastycznych i nowych wyzwań – mówi Marek Dorsz

Dołączając do struktur MediaMarkt, Marek Dorsz zastąpił na tym stanowisku Jorena Neefa, który zarządzał strategią e-commerce w Polsce w ostatnich miesiącach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing