A co, gdyby móc opowiedzieć o swojej porażce samemu José Mourinho? Snickers sprawia, że to (prawie) możliwe, a wszystko dzięki sztucznej inteligencji. Marka słodyczy we współpracy z Metą, stworzyła model AI-Mourinho, który od 25 czerwca br. jest dostępny na WhatsAppie. Zasady są proste: wystarczy „napisać do Mourinho”, opisać mu swoją historię, a następnie… poczekać na motywującą wiadomość. Dzięki temu nawet największy „samobój” nie będzie aż tak dotkliwy.
Zobacz również
Na WhatsAppie można porozmawiać z selekcjonerem Fenerbahçe SK, a w mediach społecznościowych pojawiły się nagrania wideo, w których portugalski trener zachęca do wspierania się smakiem czekoladowo-orzechowego batonika. Model AI-Mourinho do złudzenia przypomina swoim zachowaniem trenera, a wszystko dzięki zaawansowanej technologii AI. W serii humorystycznych reklam w social mediach wystąpili również m.in. Luka Modrić i Bukayo Saka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja „AI-Mourinho” ma związek z rozgrywanymi właśnie Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ten sposób Snickers chce do 2025 roku stać się najchętniej wybieraną marką słodyczy wśród fanów futbolu.
Zdjęcie główne: Snickers
PS #OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem
Polska marka modowa LANCERTO nawiązała współpracę z trenerem narodowej reprezentacji w piłce nożnej – Michałem Probierzem. O kulisach tej współpracy opowiada Michał Grochala, Brand Manager marki.