Kampania „Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox” nagrodzona w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2024

Kampania „Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox” nagrodzona w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2024
Kampania ING Banku Śląskiego „Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox” dedykowana najmłodszym klientom banku została zauważona podczas tegorocznej odsłony konkursu MIXX Awards Europe.
O autorze
1 min czytania 2024-07-24

„Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox” nagrodzono w trzech kategoriach:

  • Złoto w kategorii „In-Gaming Campaign”;
  • Srebro w kategorii „Influencer Marketing Campaign”;
  • Srebro w kategorii „Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign”.

Kampania ING była jedyną polską kampanią nagrodzoną na tegorocznym konkursie.

Pierwszy polski koncert w Roblox, zorganizowany w „Mieście ING”, rozpoczął kampanię edukacyjną banku dotyczącą bezpieczeństwa w sieci. Na wirtualnej scenie wystąpił youtuber i wykonawca Palion. Miasto ING” odwiedziło w tym czasie ponad 55 tysięcy graczy. By uświadomić młodym, że cyberzagrożenia pojawiają się tam, gdzie się ich najmniej spodziewamy, na wydarzeniu nagle pojawił się haker. To nieoczekiwane wydarzenie było jednocześnie zaproszeniem do poćwiczenia w „Mieście ING”, jak uniknąć takich zagrożeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce, w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy podstaw oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał, by pomóc młodym wejść w finansową dorosłość i w naturalnym środowisku serwera Roblox poznać życiowe zasady zarabiania i zarządzania pieniędzmi.

W 2023 roku gra została rozszerzona o moduł uczący bezpieczeństwa w sieci oraz o tryb multiplayer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2024 roku – w najnowszym, trzecim już sezonie gry – bank rozwija temat bezpieczeństwa w sieci i zaprasza dzieci do Akademii Cyberbezpieczeństwa. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse. To pierwsze tego typu wydarzenie na świecie zaangażowało ponad 12 tys. fanów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Miasto ING” cieszy się bardzo dużą popularnością i jako pierwsza polska, komercyjna gra na Roblox przekroczyła już 2,5 mln wizyt. Zasad edukacji finansowej i bezpieczeństwa poprzez zabawę nauczyło się do tej blisko 1 mln graczy.

Nad kampanią „Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox” pracowały agencje GONG (koncepcja kreatywna), Game Changer (projekt i produkcja gry) oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub (media).

Zdjęcie główne: YouTube