Coolshop.pl wkrótce w Polsce. W ofercie znajdą się m.in. produkty skandynawskie

Coolshop.pl wkrótce w Polsce. W ofercie znajdą się m.in. produkty skandynawskie
O autorze
1 min czytania 2024-07-29

Już wkrótce na polskim rynku zadebiutuje sklep internetowy coolshop.pl. Sklep internetowy oferuje bez subskrypcji i w niskich cenach szeroki asortyment niemal 45 tys. artykułów największych znanych marek, a także licencjonowanych produktów, w tym duńskich, szwedzkich i norweskich firm, zgodnych z duchem skandynawskiej filozofii.

Oprócz sklepu internetowego w niektórych krajach marka prowadzi również sklepy stacjonarne, m.in. w Norwegii i Szwecji.

Coolshop cześcią grupy Cool Group

Sklep internetowy Coolshop, założony w Danii w 2002 r. w garażu przez zafascynowanych nowymi technologiami braci Marka i Mike’a Nielsenów, jest częścią grupy Cool Group, skupiającej 18 firm i organizacji oraz 800 pracowników z 8 branż, działających w 14 krajach. Grupa inwestuje w handel detaliczny, modę, technologię, innowacje biznesowe, produkty spożywcze oraz doświadczenie podróżowania – zarówno w celach wypoczynkowych, jak i rozwoju zawodowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie Coolshop działa na 9 rynkach obejmujących ⅓ Europy, obsługując 2 miliony stałych klientów. Wkrótce do obszarów jego działalności dołączy Polska, a konsumenci znad Wisły na coolshop.pl będą mogli wybierać spośród niemal 45 tys. produktów.

Polski oddział Coolshop wraz z lokalnym zespołem prowadzi Andrzej Rzym, wcześniej przez wiele lat związany z duńską firmą Dangaard Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wizja połączona z odpowiedzialnością społeczną

– Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią. Coolshop to podstawa naszej działalności i jesteśmy niezwykle dumni z bycia częścią grupy wielu świetnych firm. Jednak biznes, a co za tym idzie pieniądze, stają się cenne dopiero wtedy, gdy wydajesz je na innych. Dlatego warto też wspomnieć o naszej fundacji CoolUnite, która pomaga chorym i bezbronnym dzieciom – mówi Mark Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fundacja CoolUnite prowadzi specjalny fundusz charytatywny i wspiera dzieci dotknięte chorobami, m.in. w hospicjach czy ośrodkach wypoczynkowych dla dzieci chorych, zapewniając im lepsze doświadczenia i przyczyniając się do poprawy ich codziennego życia.

Zdjęcia: mat. pras.