Z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, 1 sierpnia 2024 roku wystartowała kampania „Byli tacy, jak Ty” Fundacji Nie zapomnij o nas i Siepomaga. Jej celem jest mówienie o historii Polski, a w szczególności o okresie Powstania Warszawskiego w taki sposób, aby zainteresowało się nią młode polskie pokolenie. Kampanii towarzyszy też ogólnopolska zbiórka funduszy na rzecz zaspokojenia potrzeb Powstańców Warszawskich.
Z okazji akcji „Byli tacy, jak Ty” Sobel wraz z Magierą, producentem muzycznym stworzyli singiel „BOŻE”, którego premiera zaplanowana jest na 1 sierpnia br. na antenie Radia Zet. Z kolei na portalu Wyborcza.pl pojawi się obszerny tekst w całości poświęcony uczestnikom Powstania Warszawskiego i ich historiom. Dziennikarze przeprowadzą również sondę wśród przedstawicieli pokolenia Z na temat wiedzy jego przedstawicieli o Powstaniu. Oba media objęły patronatem rocznicową akcję.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
fot. newsroom.eurozet.pl
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
fot. siepomaga.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Okażmy Bohaterom wdzięczność za to, co zrobili. Za bezgraniczne poświęcenie dla bezpiecznej przyszłości nas, naszych dzieci i wnuków. Być może jesteśmy ostatnim pokoleniem, które może to zrobić” – czytamy na stronie Siepomaga, gdzie odbywa się zbiórka.
Zdjęcie: mat. pras.
PS Sztuczna inteligencja odtworzyła głos Ocalałej z zagłady getta warszawskiego
Agencja Saatchi & Saatchi dzięki narzędziom AI odtworzyła dla Muzeum POLIN głos Stelli Fidelseid, jednej z niewielu Ocalałych z getta warszawskiego.