Z okazji przypadającego 2 sierpnia Międzynarodowego Dnia Piwa marka Heineken opublikowała w sieci klip wideo, w którym przekonuje, że najlepsze w piciu piwa nie jest samo piwo. W domyśle chodzi oczywiście o towarzystwo, w którym spożywamy trunek, a reklama Heinekena pokazuje to w dość niekonwencjonalny sposób.
Zobacz również
W kampanii „Forgotten beers” (pol. „Zapomniane piwa”) radość związana ze spotkań z przyjaciółmi i rodziną, uczestnictwa w grach zespołowych czy spędzania czasu w ulubionych pubach została bowiem zestawiona z rzewnymi dźwiękami utworu „Clair de lune” Claude’a Debussy’ego.
Pozostawione i zapomniane szklanki i butelki pełne piwa mają symbolizować fakt, że trunek to tylko pretekst do spotkania z ważnymi dla nas osobami. Wystarczy łyk, aby świetnie się bawić, bo atmosfera wieczoru to coś, co tak naprawdę ma znaczenie.
Zdjęcia: YouTube
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS HeineCare: polisa ubezpieczeniowa, która chroni przed utratą piwa
Powstała pierwsza na świecie polisa ubezpieczeniowa piwa. Wykupując HeineCare można ubezpieczyć się na wypadek rozlania piwa na przykład w chwilach ekscytacji podczas wielkich imprez sportowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 „The Boring Phone”: telefon od Heinekena® i Bodegi, który daje wolność
HMD wraz z Bodegą i Heinekenem® wprowadzają na rynek The Boring Phone. Urządzenie pozbawione będzie dostępu do internetu i aplikacji, a cała akcja ma zwrócić uwagę użytkowników na to, że życie towarzyskie offline może być naprawdę ciekawe.