Co będzie można zobaczyć na TikToku Lidl Polska? Na platformie regularnie będą pojawiać się treści promujące ofertę dostępną w sklepach sieci, m.in. Tygodnie Tematyczne, a także content inspirowany przepisami Kuchni Lidla. Nie zabraknie również szerokiej gamy filmów komediowych.
@lidlpolska Plan na sobotę? Obserwowanie naszego profilu 👀 #lidlpolska ♬ dźwięk oryginalny – Lidl Polska
Zobacz również
Największy transfer tego roku – Marta i Miłosz nowymi pracownikami Lidla
TikTok to platforma, która potrzebuje ludzi, którzy potrafią błyszczeć i podbijać serca widzów. Ale co tak naprawdę sprawia, że niektóre filmiki zdobywają miliony wyświetleń, a inne giną w czeluściach Internetu? Klucz do sukcesu jest prosty – charyzma. To właśnie te cechy zainspirowały Lidl Polska do nawiązania wyjątkowej współpracy z Martą Zgutczyńską i Miłoszem Muziołem, którzy od soboty, 3 sierpnia br., oficjalnie stali się „pracownikami” Lidla.
Marta Zgutczyńska, znana na TikToku jako @zguta, to aktorka i standuperka, która zdobyła serca widzów rolą ekspedientki jednej z sieci dyskontów. Jej kreacja była tak przekonująca, że wielu uwierzyło, iż naprawdę tam pracuje. Teraz fani mogą zobaczyć ją w nowej odsłonie – pracownicy sklepu Lidl. Będzie jej towarzyszył Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), utalentowany tiktoker, którego popularność rośnie w zawrotnym tempie.
Lidl HUNT i szansa na 1000 złotych
Z okazji premiery kanału Lidl Polska na platformie TikTok, sieć przygotowała konkurs dla pełnoletnich widzów. Lidl HUNT to akcja, podczas której każdego dnia, jedna osoba ma szansę wygrać aż 1000 zł na zakupy w sklepie Lidl Polska. Jak to zrobić? Już od poniedziałku, 5 sierpnia br., regularne posty będą przerywane specjalnymi komunikatami z rebusami. Rozwiązaniem każdego rebusu jest miasto oraz konkretny sklep Lidl, gdzie na pierwszą, pełnoletnią osobę czekać będzie nagroda w wysokości 1000 zł do wykorzystania w sklepie Lidl Polska. A kto jest gościem, który poprowadzi tę akcję? Doskonale znany generacji Z – Łatwogang, prawdziwa legenda polskiego TikToka. Konkurs trwa od 5 do 10 sierpnia br. w sześciu miastach w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing