W konkursie mogą brać udział kampanie marketingowe realizowane w Polsce od 1 stycznia 2013 do 31 marca 2014 roku.
Kampanie w konkursie Effie można zgłaszać w 20 kategoriach: Żywność, Artykuły Nieżywnościowe, Napoje, Leki i Suplementy Diety (Grupa 1), Retail, Usługi, Dobra Konsumenckie, E-Commerce/E-Services/M-Commerce, Motoryzacja (Grupa 2), Pro Bono, Kampanie dot. Edukacji Społecznej i Kampanie CSR, Promocja Miejsc i Wydarzeń oraz Sponsoring Kultury i Sportu, Media i Rozrywka (Grupa 3), Bankowość, Ubezpieczenia i Inwestycje, Telekomunikacja (Grupa 4), Launch, Long Term, Limited Budget, Technology & Innovation (Grupa 5).
Zobacz również
Effie to najważniejszy globalny konkurs oceniający efektywność działań marketingowych, ich przełożenie na wymierne wyniki biznesowe. Ocena opiera się na czterech kryteriach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Wybór najskuteczniejszych kampanii oraz elitarne grono jurorów, najlepszych specjalistów w poszczególnych segmentach komunikacji marketingowej, sprawia, że nagroda Effie to jedno z najważniejszych wyróżnień jakim może być nagrodzona kampania. W tym roku będzie miało to szczególne znaczenie, gdyż jest to 15. edycja konkursu w Polsce.
77 osobowe jury po przewodnictwem Katarzyny Goli, Dyrektora Generalnego NIVEA na Polskę i kraje bałtyckie rozpocznie pracę 7 lipca. W pierwszej kolejności ocena będzie odbywać się poprzez głosowanie online. Następnie, po stworzeniu short listy, jury zbierze się 4 września, aby finalnie wyłonić kampanie nominowane oraz nagrodzone.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Effie Awards 6 października 2014 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji, regulamin i wzory dokumentów zgłoszeniowych na www.effie.pl. Aby dokonać zgłoszenia kampanii należy wejść na podstronę http://effie.pl/zglos-kampanie/ i wypełnić wszystkie dokładnie określone na stronie warunki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.